Durf te vragen #2

Had zelf ook even gekeken en bij mij ook niet.

1 like

@pastelzwart @GEEZ ik heb ook even gekeken, maar bij mij staat het er wel. Ik heb een android telefoon.

1 like

Jaa gevonden thnx… maar als ik een afspeellijst aan klik staat het er niet. Straks maar eens goed kijken.

Ja wij gingen vroeger ook altijd naar burgh/nieuw haamstede! Daar is het super mooi en je hebt er ook een klassieke rood witte vuurtoren :smiling_face_with_three_hearts: alleen je moet wel een kwartier door de duinen lopen om het strand te bereiken dus weet niet of het de beste optie is voor even snel het strand zien

2 likes

Ik kom net achter het bestaan van dit topic :sob: zoveel gemist

Anyway, wie weet een goed antivirus programma voor windows, dat me bij voorkeur niet meer dan 40 euro kost.

In Office Word kan je een fancy (automatische) literatuurlijst maken en heel makkelijk verwijzingen linken in de tekst. Kan dit ook met powerpoint?

Hmm, bij niet. Alleen bij podcasts staat het erbij :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb een iPhone.

Weet iemand een leuk lunchtentje in de buurt van het Catharijneconvent in Utrecht? Niet te duur en 65+moeder-proof?

Ik gebruikte altijd die altijd die standaard Windows Defender en dat ging prima. Of ben je daar niet tevreden over?

In Cadzand-Bad heb ik mijn hele jeugd doorgebracht. Nou ja, de zomers dan. Op dagen dat het strandweer was. Maar toch. :slight_smile:

Voor mij is dat nog steeds hét strand van Zeeland. Maar ik weet niet of je helemaal naar Zeeuws-Vlaanderen wilt. Hoe dan ook: veel plezier aan de Zeeuwse kust.

1 like

Misschien KEEK (de locatie in de twijnstraat), of the colour kitchen op de oude gracht?

1 like

Die laatste is dicht ivm zomervakantie. Maar KEEK ziet er leuk uit! Dankjewel!

Ik ben een keer in Domburg geweest en dat vond ik heel gezellig!

1 like

Ja ik! Twee of drie keer mee bestelt, het is uiteindelijk allemaal goed gegaan.
Een pakketje was alleen opeens verdwenen, die had ik ook niet verzekerd en met tracking laten versturen. Die kwam uiteindelijk 6 maanden later alsnog aan.
Hiervoor de helft ban mijn verzendkosten na heeel veel mailtjes terug gekregen.

Maar verder werkt het ideaal, ze wegen je pakketje en maken foto’s en verzenden het heel snel. Je kunt makkelijk keuzes toevoegen op wat je graag wil hebben qua extra verpakking/tape/bubbeltjes plastic.
Je kunt vervolgens ook kiezen met welke vervoerder je wil verzenden en met de prijzen erbij.

Kortom ik vond het prima en zou het zo nog een keer gebruiken. Ik heb zelf wel telkens een lagere waarde ingevoerd om invoerkosten te ontlopen :speak_no_evil:.
Mocht je je pakketje verzekerd laten verzenden krijg je de waarde terug die je zelf hebt ingevoerd.
Ik zelf heb dat dus niet gedaan omdat ik het risico wel durfde te lopen :see_no_evil:. Had oa 3 Levi’s broeken besteld die inclusief verzendkosten op €40 Ps zaten ipv de €100 Ps die ze hier kosten

1 like

De rechtbank is ook heel dichtbij daar, met goed weer kun je ook buitenzitten (volgens mij kan dat bij KEEK niet, weet ik niet zeker)

1 like

Ik gebruik Avast, gratis en werkt volgens mij gewoon prima! Ik heb er verder geen verstand van, trouwens.

Weten jullie leuke webshops met jurkjes geschikt voor de herfst/winter?

Ik ga in utrecht sowieso naar &otherstories en episode

1 like

Ik vind number nine in de zadelstraat (sowieso leuke straat!) altijd leuk. Veel deense merken :slight_smile:

Daans op de ganzenmarkt is ook heel leuk (wel duur). En als je van vintage houdt kan je even langs de voorstraat, daar zitten twee vintage winkels (en leuk koffieplekje: the village)

2 likes

De stortbak van m’n wc vult zich opeens echt tergend langzaam, maar ik heb en hangende wc met een ingebouwde stortbak. Is er een mogelijkheid dat ik daar zelf bij kan komen of moet ik echt een loodgieter gaan bellen?