Als je maandlenzen hebt, maar al zeker een maand niet ingehad maar in het doosje, kun je ze dan nog gebruiken? In totaal 4x gedragen
Ik zou het persoonlijk niet aandurven, omdat er toch bacteriën bij zijn gekomen!
Ik zou het persoonlijk niet doen… Heb het wel eens gedaan, maar ging altijd enorm prikken.
Ik zoek een app waarmee ik een polletje/vragenlijst kan maken voor een paar vrienden van me. Soort enquête. Iemand een idee?
Ik heb dit eens bij de opticien gevraagd en hij zei dat dit niet goed was om te doen
Een (Nederlandse) kennis heeft weinig praktische algemene kennis en wil dit bijspijkeren. Het gaat dus vooral om praktische zaken en niet om random feitjes. Ze is 23 en wil zelfstandig leven maar ze moet alles opzoeken, van geldzaken tot aan de menstruatiecyclus, wonen, de arbeidsmarkt… Dat kan natuurlijk gewoon op Google opgezocht worden, maar dan moet ze dus eerst tegen die dingen aan lopen, en het is wel handig om wat beter voorbereid te zijn op het leven. Weet iemand of hier boeken of sites voor zijn? Ik vind het sneu voor haar aangezien ze in deze situatie zit vanwege vervelende omstandigheden in het verleden.
Op Tumblr heb ik wel een soort masterpost gevonden Hoe werkt het volwassen leven 101 o.i.d. maar dat was heel erg op de Amerikaanse samenleving gericht, dus daar heeft ze weinig aan
Dat kan via Google forms!
Helemaal te customizen.
Laatst gebruikt om te peilen of secret santa gaan doen met kerst
Kun je met windkracht 6 een strandwandeling maken of waai je dan weg/ word je gezandstraald/ word je blind door zand in je ogen?
Dank je
Ik ben even op het strand geweest maar weer weg gegaan. Ik vond het zandstralen en het zand in mijn ogen pijnlijk.
Iemand die bij de Hema werkt die weet of er binnenkort weer korting is op beddengoed (met name dekbedovertreksets)? Wil er meerdere kopen maar wacht op een deal.
Kahoot of mentimeter kan ook!
Ik vind het zooo moeilijk om voor iedere dag opnieuw te verzinnen wat je ‘s avonds moet eten. Ik vind mijn vriend ook een vrij moeilijke eter, maakt het ook niet makkelijker.
Hebben jullie echt favoriete recepten of receptensites waar jullie veel inspiratie uit halen? Linkjes zijn enorm welkom.
Ik kijk vaak op lekker&simpel, niet te veel (lastige) ingrediënten, ook niet altijd superorigineel, maar over het algemeen wel lekker. Ik doe ook hier in het week-menu-topic inspiratie op, vul bij AH een ingrediënt in dat ik nog in de koelkast heb liggen en kies dan wat uit, etc.
We hebben een gezamenlijke Wunderlist met favoriete recepten, daar voeg ik elke week alles aan toe wat we gaan maken en als het dan voor herhaling vatbaar is blijft het erop staan, de rest gaat weg. Als ik dan niks weet scroll ik nog eens door die lijst heen, dan valt er altijd wel iets op waar ik zin in heb.
En wij verzinnen nu naar voorbeeld van @Krabsalade om en om een weekmenu, dat scheelt de helft verzinwerk
Er waren toch mensen met een samsung A70?
Hebben jullie problemen met het geluid? Dat je niet gowd te verstaan bent tijdens gesprek?
Ik wilde er 1 kopen, maar nu lees ik in veel reviews dat mensen daar last van hebben.
Dus nu weer aan het twijfelen
Ik heb er nog geen klachten over gehoord. Ik heb de a70.
Weet iemand of het mogelijk is om bij Spotify in te stellen dat muziek na bv 30 minuten vanzelf uitgaat? Ik wil eigenlijk muziek gaan luisteren voordat ik ga slapen en dat het vanzelf uit gaat. Of moet ik dan gewoon een playlist van 30 minuten uitkiezen en die aanzetten? Offf (dit valt me nu binnen) gewoon zelf een playlist aanmaken
Ik weet dat er bij podcasts op Spotify er een maantje verschijnt voor de slaaptimer. Ik ben even aan het zoeken geweest, maar kan het niet vinden voor muziek.
Yes gevonden! Als je een nummer luistert kun je op de 3 puntjes rechtsboven klikken en daar staat ook slaap timer bij
Fijn! Nu wil ik het ook proberen, maar bij mij staat het er echt niet bij