Nee
En als blijkt dat het niet mag wordt het eruit gehaald en weg gegooid. Verder gebeurt er niks.
Haha ik weet niet of dit kan En ach, als je wel piept dan gaan ze je fouilleren en vinden ze niks, toch?
Heeft iemand een aanrader voor een heel goed filterkoffie apparaat?
Ik dacht even dat dit een reactie op elkaar was
Haha ja die wil ik wel in het geel, maar heb ik geen plek voor helaas
Heeft iemand de gouden tip om blaren te voorkomen? Ik krijg zo snel blaren, ik kan niet voorspellen op welke momenten en preventief rondlopen met m’n voeten onder de blaarpleisters is ook zo wat.
Dat ligt eraan waarom ie het doet. Is het angst en wil hij het bezoek eigenlijk vertellen om weg te wezen? Of is het een blaf van enthousiasme?
Draag je wel de goede schoenmaat? Te klein én te groot zorgt voor wrijving. Sokken kunnen ook het verschil maken. Wandelsokken zijn qua naden vaak beter uitgedacht dan normale sokken, misschien zou je die kunnen proberen?
Talkpoeder erin strooien kan wel helpen (als het schoenen zijn waar je met blote voeten in gaat).
Hmm ik denk van wel, wisselt wel per merk maar heb ook wel eens per ongeluk een verkeerde maat gekocht en dat merk ik dan wel gelijk als in meer of minder wrijving. Ik heb nu Vans aan en heb nu bovenop 2 tenen blaren zitten. Oh wandelsokken zou ik nog wel kunnen proberen inderdaad, thanks!
Ik durf dus bij voorbaat al niet met blote voeten in schoenen omdat ik bang ben voor de schade haha maar misschien toch een keer proberen en dan op een dag dat ik niet heel actief aan het lopen ben. Bedankt!
Ik ook! Maar niet uit hoe duur/goedkoop/model/materiaal, ik heb altijd blaren en dan vooral als de schoenen nieuw zijn. Het helpt wel dat ik mn voeten en hielen meer verzorgd met (vette) crèmes.
Thanks!
Ja heb ik ook inderdaad. Welke crème gebruik je en hoe vaak?
Dat weet ik zo niet, ben niet thuis nu. Maar volgens mij is die van Holland & Barret of Etos. Zijn er in ieder geval genoeg!
Heeft iemand aanraders wat betreft fijne Activity trackers? Het liefst niet te duur! Of kun je net zo goed de stappenteller op je telefoon gebruiken? Ik ben al zo lang aan het twijfelen haha…
Aah dankjewel voor je uitgebreide reactie! De Apple watch is echt super mooi inderdaad en als ik het geld had, dan zou m’n keuze zo gemaakt zijn Ik ga nog even verder zoeken!
Ik heb de garmin vivo smart en vind die helemaal prima, is ook niet duur geloof ik. Ik heb de 3. Enige minpunt is dat het bandje twee keer geknapt is maar dat heb ik aan elkaar gelijmd en zie je vrijwel niets meer van