Ik heb m proefje ontvangen van juliette has a gun - not a perfume maar vind er niks aan?
Ik ook niet, maar als ik Molecule 01 op heb denk ik dat ik nergens naar ruik maar krijg ik super veel complimentjes
Ja die vind ik weer te sterk
Haha shit, ik had ook zo’n proefmonster besteld. Nu ben ik wel heel benieuwd of ik het wat vind!
Ik vind hem wel lekker hoor, daar niet van, maar gewoon niet boeiend. In ieder geval niet zoveel geld waard.
Krijg je trouwens net zo’n miniatuur als die gratis proefjes bij de douglas of was het wel iets meer? Anders wel prijzig voor 3,50
Hmm het is wel ieeets meer maar wel zoiets ja…
Je krijgt gewoon zo’n proefje als bij de Douglas.
Ik had er vorige week een bronzer en twee testers besteld, maar kreeg er wel iets van 4-5 extra testers bij dus dat was wel chill!
Snap ook wel dat ze er wat op willen verdienen, lijkt me verschrikkelijk steeds van die testers te moeten vullen en op te moeten sturen
Ja snap ik ook wel, is ook inclusief verzendkosten natuurlijk. De volgende keer ga ik dan wel even bij de Douglas ruiken
-Sony mdr1000x headphones
-Kobo E-reader
Kan beide niet meer missen in het OV
Oh en de Paperbag inderdaad, jaren plezier van.
Paula´s choice gezichtsverzorging
Wonen in Amsterdam
Nice die ga ik ook eens halen. Mijn dokter schrijft altijd Ketaconazol voor, maar dat is echt heel slecht voor mijn haar en is ook echt geen permanente oplossing! Ik kan alleen niet afleiden op de site of hij in glas of plastic verpakt is?
- leren jasjes (heb er eentje die ik al bijna 10 jaar heb en nog met veel plezier draag)
- macbook air (net zoals velen hier heb ik hem al jaren, doet het nog steeds prima)
- wonen in Rotterdam centrum (dichtbij alles, altijd wat te doen en altijd snel weer thuis)
- parfum (ga om de zoveel tijd naar Skins als ik een nieuw parfum wil. het is wat duurder maar vind het echt heerlijk)
- diptyque geurkaars (ruikt super lekker, ook al steek je hem nooit aan. en staat natuurlijk superleuk in huis)
- slow juicer (ga elke week naar de markt voor verse groenten en fruit die ik dan in de slow juicer gooi. krijg zo meer groenten en fruit binnen op een makkelijke manier en het is super lekker)
- dure hardloopschoenen van een hardloop-speciaalzaak (geen blessures meer)
- Clinique DML crème. Gebruik ik al sinds ik tiener ben. Heerlijk.
- Macbook Pro.
- Molecules 02 parfum
- Spiegelreflex camera met full frame
- Wonen in Amsterdam
- Tweezerman wimperkruller
Ik ga dit morgen kopen.
Btw (sommige) studieboeken en vrijetijdsliteratuur vind ik ook altijd een supergoede aankoop! Ben dol op boeken en de verhalen die ze vertellen
Verder:
- Bergschoenen van goede kwaliteit zijn elke cent waard
- De huur van een chill appartement
Ook paula’s choice. Vooral de dagcreme tegen onzuiverheden. Het enige wat echt werkt tegen puisten.
Shabbies. Nooit zere voeten (ook niet na tien uur staan/lopen).
Een inbouwkast van Noteborn, ziet er na jaren nog steeds mooi uit en is superpraktisch.
Macbook Air, heeft het 7 jaar volgehouden en nu vervangen door een Macbook Pro;
iPhone, ik heb meer dan 3 jaar lang een 6 gehad die het perfect deed, totdat ik hem tijdens het doortrekken in de wc liet vallen vanuit de achterzak van mijn broek Nu een iPhone 8 die eigenlijk nog fijner is.
Inductiekookplaat van Neff, hoef nooit meer terug naar gas.
Oeh deze ga ik ook halen!
Mijn leren goosecraft jasje. Ik kon hem toen met 70% korting kopen en dacht op het moment dat ik hem kocht dat ik me echt niet kon voorstellen dat mensen er de volle mep voor betaalden. Nou, inmiddels zou ik er met liefde 300 euro voor neerleggen. Ik heb hem al jaren en hij lijkt alleen maar mooier te worden, in tegenstelling tot de leren hema jasjes die ik daarvoor had