Oja dat is een goede. Heb de mijne in bataviastad gekocht. Nog steeds blij mee!
iPhone
Betere make up dan toen ik 16 was haha
Ray ban met glazen op sterkte, wel zo makkelijk tijdens autorijden
Reizen
Chanel chance parfum
Auto
Iets duurdere shampoos, werkt toch beter voor mn moeilijk haar (merk ik nu toevallig op vakantie omdat ik een mini shampoo van de drogist meeheb )
Philosophy dagcreme (gebruikte vroeger altijd nivea oid maar kreeg ik bulten van)
Clarisonic
Biosilk serum en een van Joico
Matt&Nat tasje
Tweezerman pincet
Bioderma micellair water (wel gekocht bij een actie haha)
Kwalitatief goede sieraden, gaan veel langer mee en blijven mooi
Mijn semi-automatische paraplu (wel ergens laten liggen dus kwijt ), vind het om de een of andere reden superpraktisch als ik âm met een knopje kan openmaken en heel makkelijk terug kan toedoen en is veel beter bestand tegen wind dan het kruidvat paraplutje dat ik nu heb wat na 1 windvlaag al half stuk is aan zoân metalen stuk waardoor hij er nu triestig bijhangt
Heb je zelf vet haar? Deze lijkt me wel wat want heb wel droge hoofdhuid op bepaalde plaatsen maar tegelijk ook vet haar en met momenten roos. Vroeg me dus af of hij ook geschikt zou zijn voor mij of enkel als je ook droog haar hebt bij de wortels
Even ongevraagd advies hier. Maar ik heb zelf eens in de zoveel tijd last van vettige roos. Dus niet schilferig, maar meer alsof er een vettig laagje tegen mijn hoofdhuid zit. Wat ik echt super vind helpen, is een keer wassen met afwasmiddel. Klinkt echt dom ja. Je haar is dan wel 1 dag heel stug, maar hiermee sla je wel een grote slag.
Overigens heb ik die gembershampoo ook een tijdje gebruikt, en vond ik die ook fijn voor de combi vet + roos.
Welke uggs pantoffels hebben jullie? Ik gun mezelf voor deze winter ook een paar goede, luxe pantoffelsđ
Ik zal vanavond even kijken, maar zeker doen! Lekkere warme voetenâŠheeerlijk!
Goed idee, hopelijk willen ze dit doen
@Knofje ga ik eens proberen als het weer eens extra erg is! Als ik de deur niet uitmoet rek ik het wassen altijd zoveel mogelijk uit maar na 1 wasbeurt wordt dit al tenietgedaan jammer genoeg!
Gek, bij mij werkt deze juist helemaal niet. Heb fles vrijwel helemaal opgemaakt maar mijn hoofdhuid is in slechte staat. Maar wat voor de een werkt hoeft voor de ander natuurlijk niet altijd te werken
Hahaha hoe kwam je hier achter?
Mân gamepc <3
Electrische fiets
Givenchy ange ou demon le secret parfum
Asus Zenbook
Kobo ereader
Tom Ford parfum
Goed koffieapparaat
Echt zilveren sieraden
Gewoon naar de kapper gaan in plaats van alles zelf doen op basis van YouTube videos
Macbook
Clinique tube mascara, sinds ik die heb wil ik niet meer anders
Backpack, hij gaat al 8 jaar mee
Espresso machine
Mijn systeemcamera, zulke mooie fotoâs!
Donzen dekbed. Ik had hiervoor een ikea dekbedje en altijd koud 's in de winter!
edit: oops ik bedoelde het niet als antwoord op jou bericht Rilah, gewoon een algemene reactie in het topic
Haha no problem!
Goede koffie,
Paulaâs choice Exfoliant
Nuxe Miel de Reve
Macbook (Hij doet het gewoon heel erg goed al bijna vijf jaar! ( mijn vorige laptop was na drie jaar al helemaal op)
De Bibliotheek
Jordan tandenborstels. Zien er leuk uit en hebben tenminste niet zoân achterlijk grote borstelkop. Goedkope tandenborstels zijn bij mij na een week ook al slap.
Oh ik sluit me aan bij het donzen dekbed en de espresso machine! Zoân donzen dekbed kraakt ook zo lekker en valt heerlijk om je heen
Uggs pantoffels
Donzen dekbed
Goede regenjas
Dr martens
Koksmessen
Asus laptop
Spiegelreflexcamera
Ook ergens als tip gelezen. Geprobeerd met het idee van: we zien wel⊠Maar het werkte voor mij goed!
mân gouden en zilveren sieraden, best wel een investering maar ik hoef nu nooit meer om te kijken naar mân oorbellen, ringen en armbanden. voorheen haalde ik mân oorbellen er nog regelmatig uit en deed ik mân armbandjes af met douchen, maar nu kan ik alles lekker laten zitten, echt zo chill
Mân boxspring van 180 breed. Ik kan er echt naar uitkijken om te gaan slapen