Matt & Nat rugtas. Mooi, simpel en tijdloos. Heb ‘m al 4 jaar en ziet er echt nog goed uit. Bijna geen slijtageplekken terwijl ik het dus al 4 jaar voor werk gebruik.
Van oroblu vanité (lichte satijnglans) of de magie (satijnglans). Of de matte soms: sensuel. Oja, van oroblu neem ik ook vaak de kleur Nearly Black. Vind ik soms echt mooi staan bij bepaalde kleur jurkjes! Is dan iets minder ‘hard’
Van falke neem ik wel eens de seidenglatt.
Kunert is ook top! Satinlook is mooi.
Ja heel erg eigenlijk. Word vaak al wakker van het licht en vind het super fijn. Maar ja wel duur ja. Heb hem nu al wel bijna 4 jaar denk ik
Nee dat denk ik niet. Je zal vast wat folietjes moeten verwijderen enzo
Ik heb er ook zo lang van gedroomd! Een dag komt hij er voor je❤️
- M’n scooter, was het fietsen naar m’n werk zo zat
- Lipfillers
- Airfryer, ding is goud
- Paperbag, tas gaat al jaren mee
- DKNY portemonnee, heb hem al jaren maar hij ziet er nog als nieuw uit. Zelfde geldt voor m’n ByLoulou portemonnee
Welke Timberlands heb je? Jouw post heeft me (deels) overhaald om de Glancy te bestellen, kan niet wachten tot ik ze binnen heb
- mijn autootje
- tweezerman pincet (super scherp en grijpt zelfs de kleinste stoppeltjes en fijnste donshaartjes)
- ABH modern renaissance, wàt een pigment in vergelijking met mijn goedkopere oogschaduw
- Tamaris pumps: niet super duur, maar wel een pak meer draagcomfort dan pakweg H&M of New Look pumps
Niet erg origineel, maar:
- MacBook
- boxspring
- snoerloze dyson
- airfryer
M’n elektrische fiets, zo duur maar is het zo waard!
Jaa die nagelknipper is ook echt superfijn! 100x beter dan zo’n goedkope.
Ik koop alleen nog maar jeans van Levi’s. Zitten heerlijk en gaan ook niet lubberen. Had ik met een Tommy hilfiger broek toen wel.
Nachtje in een hotel voor 700 euro (2 personen, dus ik betaalde ‘slechts’ 350).
Wel inclusief alles (diner, lunch, hele dag wellness, massage)
Voor mij ook fillers in m’n traangootjes. Heb het afgelopen februari voor het eerst gedaan en ze zijn nu een beetje uitgewerkt, dus ik ga binnenkort weer.
- kobo e-reader, maakt echt mijn treinreizen veel fijner
- huidverzorging van dermalogica, prijzig maar mijn huis ziet er beter uit
- portemonnee van Fabienne Chapot, gaat al jaren mee en blijft mooi
Ehmm, ik blijf liever anoniem hier! Buiten dat ik zelf geen voor- en nafoto’s heb.
Niet echt een mode-item dit, maar: harde lenzen. Ik vind het leuk om soms een bril te dragen, maar voelde me echt zo’n bepaald type met een bril. Droeg dan ook nooit sexy of juist schattige kleding, omdat dat voor mijn gevoel niet stond met een bril.
En ik zie met harde lenzen echt zoo veel beter (retarded cilinder ogen heb ik).
Snap ik, helaas!
Nog even een toevoeging aan dit topic: Mijn gehele Jetske Ultee collectie! Zowel mijn puisten als eczeem zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
La Roche posay effaclar mat producten voor mijn glimmende kop
Clarks laarsjes
Chanel Chance Eau Tendre
MacBook
Etentjes bij goede restaurants
Yoga abonnement
MAC eyeliner uit een potje
Waar is dit voor?