Dure items die t echt waard zijn

Haha ik had ooit een vinyl vloer in de keuken en die stofzuiger trok m iedere keer los😅 alsnog liever een die dat doet dan slappe hap

1 like

Ik vraag mij dus af of een pan van Le Creuset het nou écht waard is?!

2 likes

Ik vind van niet, maar ben ook geen keukenprinces.

2 likes

voor iets dat een leven lang meegaat (en goede customer service heeft) is de investering niet eens zo extreem imo

vind staub overigens ook een mooi merk, maar nauwelijks goedkoper haha

1 like

Ik vind van wel.

Oke ik ga een Creuset pan op mijn lijst zetten…nu nog een paar goede keukenmessen erbij (iemand een aanrader?)

1 like

Wusthof!

1 like

Thanks ik ga op onderzoek.

We krijgen in maart onze nieuwe keuken en wil eindelijk eens echt mooie goede spullen voor in de keuken. De kaasschaaf staat ook al op het lijstje waar iedereen enthousiast over was

3 likes

Ligt eraan welke

2 likes

Ik vind van wel, ben heel blij met de pannen die ik heb. Ik heb ze wel allemaal met korting gevonden dus dan worden ze iets betaalbaarder

1 like

Zwilling!

3 likes

Welke pan(nen) vind jij toppers?

2 likes

Ik heb die braadpan van le crueset en die is echt oke! En een gietijzeren koekenpan van Le crueset, ze zijn ontzettend zwaar maar vind ze echt top!
Wokpan van kitchenaid en is echt heel fijn!

4 likes

Stoofpotjes ed zijn veel fijner te maken in mijn le creuset pannen. Heb alleen geen andere pannen van vergelijkbaar materiaal, maar ben met le creuset heel blij. Als je een lichtgewicht pan zoekt kan je beter verderkijken

2 likes

Jaaaa 100%. Werkt zo makkelijk en gerechten worden er echt lekkerder in!

1 like

Hier zijn we ook heel blij met Le Creuset! En dan vooral die gietijzeren braadpan, gebruik ‘m ook veel voor soepen te maken.

1 like

Ik weet niet hoor, heb zelf een gietijzeren stoofpan die ik ooit via een AH-actie heb gekocht en die lijkt ook van heel goede kwaliteit. Gebruik ‘m al jaren en kostte een fractie van de prijs van een Le Creuset. Dus ja: een goede kwaliteit gietijzeren stoofpan is het zeker waard om in te investeren (al is het dus niet per se duur) maar bij Le Creuset betaal je denk ik ook echt wel voor de naam en de looks. Als je dat belangrijk vindt prima natuurlijk! Ze hebben wel veel mooie kleuren.

8 likes

Ik heb ooit een stoofpan van BK gekocht, was (veel) minder duur dan eentje van le creuset en volgens mij doet hij er echt niet voor onder. Is heel zwaar en ziet er mooi uit vind ik!

Is deze geloof ik: Bourgogne braadpan | Direct uit voorraad bestellen (bk.nl)

2 likes

Ik heb een creuset pan van m’n opa, ze gaan dus zelfs langer dan een generatie mee! En een koekenpan van m’n schoonmoeder, ze vond hem niet fijn en gebruikt liever iets met anti aanbak. Wij vinden t wel echt een toppan!

2 likes

Ik ben wel benieuwd waarom dan!

1 like