Dure items die t echt waard zijn

Ik vind het helemaal niet zo’n speciaal matriaal, onhandig dat het zo zwaar is voor af te wassen, snel in een uit de kast te halen,…
Ik begrijp de voordelen er niet van. Ik heb ook gewone potten en pannen van ondertussen > 40 jaar en die doen het eigenlijk ook goed. Dus ivm levensduur, doen oude, merkloze degelijke potten/pannen van vroeger het zeker zo goed.

Mijn creuset pot staan ergens achteraan in een kast omdat ik geen zin heb om hem meer uit te halen.

6 likes

Ik heb hem nog steeds niet binnen, er is iets mis gegaan bij PostNL denk ik. I’ll keep you posted!

2 likes

Global

1 like

Ik vind le creuset wel echt top! En van mensen raad ik Global aan

1 like

Ik wil ook nog even suncraft messen aanraden. Ik heb zelf deze Suncraft Senzo Clad Koksmes/Gyutoh AS-03, 21cm kopen | Kookpunt
Die past perfect in dit topic, echt een fantastisch mes

2 likes

Hier net zo. Ik heb een oude van mijn schoonmoeder, maar die gebruikte ze al jaren. Even lief poetsen en ze zien er weer uit als nieuw. Ik ga langzaamaan (want duur) veel vervangen voor Le Creuset. Ik koop mijne zelf trouwens altijd in de outlet (bijv. Bataviastad).

1 like

Ik heb hem eindelijk binnen! Ik heb hem zojuist uitgetest en ik moet zeggen dat ik echt positief verrast ben. Ik heb het hele huis ermee gedaan (pvc en tegelvloer) inclusief de stoffen bank en het vloerkleed en hij deed alles perfect op de laagste stand. Alleen het vloerkleed heb ik op de hogere stand gedaan omdat mijn hond zijn wollige vacht erin blijft kleven haha. Na het hele huis gedaan te hebben was de batterij nog niet leeg.
Ik merk echt 0 verschil met mijn grote zware Miele stofzuiger, behalve dan dat deze veel lichter, snoer- en zakloos is :partying_face:. Die grote gaat dus lekker in de schuur.

Het enige waar je denk ik wel op moet letten is dat je voorzichtig bent met het eraf en erop draaien van het reservoir omdat het van plastic is, dus niet forceren. Dit zal bij een dyson wel van iets betere kwaliteit zijn, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit voor die prijs.

10/10 would recommend!

10 likes

Een telefoonhoesje van Nudient. Kleurtjes zijn een beetje saai, maar hoesje is stevig, en echt heerlijk dun!

2 likes

Verkleuren die ook niet? Ik had er eentje van holdit maar die werd best snel gelig :frowning_face:

2 likes

Nee, heb ik geen last van. Maar dit is geen transparante, heb er eentje in teal, en die ziet er na een half jaar nog prima uit

5 likes

Thanks, ik heb net mijn dure Leifheit en de botte Brabantia in de vuilnisbak gegooid. Wat een bagger vergeleken met deze!

3 likes

Ja die van nudient zitten echt heerlijk in je hand en verkleurt niet. Ik ben er vet blij mee. Twijfel of ik zo’n magneet pasjes houder erbij wil

1 like

Sorry als ik een vraag stel die misschien al eens voorbij is gekomen (via zoekfunctie niet gevonden), maar is de dyson airwrap echt zijn geld waard? Ik vind het zoveel geld dus twijfel al een hele tijd

1 like

Ik heb het nu precies een jaar. In het begin was ik er laaiend over. Nu wat minder. Mijn haar is erg lang dik fijn en snel pluizend haar. Föhn is fijn, daarna gebruik een van de twee opzet stukken om het steil te föhnen of het ronde föhn borstel. Omdat het niet echt super heet wordt (beter voor je haar), heb ik het idee dat mijn haar minder goed in model zit, er blijft bv een rare slag in zitten of puntjes krullen niet mooi mee. Dit itt een goedkope fohnborstel van BabyLiss pro of mijn ghd steilborstel. Techniek is natuurlijk anders dan een echte steiltang, het geeft je meer een rechte blow dry effect. De Krul tangen heb ik nauwelijks gebruikt maar goed er waren ook niet echt feestjes waar ik naar toe kon. Ik gebruik het apparaat wel 3x per week. Fijn alles in een.

Ik denk zelf dat het bij korter haar of half lang haar wat niet zo dik is het beter werkt.

Ik had het gekocht met de eerste zorgbonus. Anders had ik het denk ik niet gekocht.

Edit had het met m’n kapper er erg keer over en ze gaf ook aan doordat het niet zo heet wordt zal m’n haar er nooit zo op de verpakking uit zien. Maar dat ligt echt aan de dikte van m’n haar.

4 likes

Ik heb hem toch besteld :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: 1000 reviews gezocht en filmpjes bekeken maar denk dat hij wel geschikt is voor mijn type haar. Maar Jezus wat een geld! Het is dat ik een financiële meevaller had deze maand. Ben benieuwd!

5 likes

Ja!

2 likes

Ik heb met verbazing de laatste post over de Dyson gelezen, ik ben wel fan van Dyson maar ook totaal niet van m’n steelstofzuiger. Ik had boven en beneden een gewone waarvan er eentje na 10 jaar kapot ging en de andere is nu 13 jaar en doet het nog steeds perfect.
Maar die steelstofzuiger heb ik voor boven, alleen nog, en ik vind het niks. Ja ik pak hem sneller, zelfs voor beneden sprint ik liever even naar boven om die te pakken dan de gewone. Maar dat is wel veel minder geworden want hij zuigt helemaal niet goed en spuugt veel uit.
Ik heb de V6 fluffy, 5 jaar geleden gekocht voor 500/600 euro. Misschien is het gewoon het verkeerde type maar zelfs met de turbo stand (die knop moet je dan continu ingedrukt houden :anguished:) gebeurt dat.
Ik wil geen andere haha want ik baal gewoon dat ik er in getrapt ben toen (damn if it sounds to good to be true it probably is :pleading_face:)

2 likes

Ik heb m ook! Ik ben heel tevreden. Heb m nu denk ik een jaar ook en gebruik m om de dag om m’n haar te drogen en te stylen. Als ik m’n haar droog, gebruik ik eerst de föhn kop en als t handdoek droog is ga ik over op de kam kop. Mijn haar is dan gewoon stijl en heel glanzend terwijl ik n aardige slag van mezelf heb. Scheelt mij dus weer om met de stijltang aan de slag te gaan. Ik vind zelf de ronde borstel kop ook fijn! Krijg veel volume wat lekker lang blijft zitten. De krul koppen gebruik ik op t moment niet omdat ik m’n haar er te kort voor vind, maar toen ik langer haar had gebruikte ik t wel! Het is idd even techniek leren kennen en de juiste producten gebruiken om de krul zo lang mogelijk erin te laten zitten. In t begin moest ik wel even wennen aan de knopjes. Had veel dat ik op t uitknopje drukte waardoor ie dus uit ging en t weer even duurde voordat ie dan opstart. Al met al: hele dure föhn maar zou m echt iedereen aanraden!! Veel plezier er dus mee!

2 likes

Heb je nog tips voor producten om de krul goed te laten zitten? Ik gebruik inderdaad de föhnborstel ook heel veel, die bevalt me super goed. De krulopzetstukken heb ik nog maar een keer gebruikt en wil ik met kerst weer gebruiken, dus ik ben benieuwd wat jouw aanraders zijn.

1 like

Heeft de Dyson niet levenslang garantie? Mijn andere Dyson met draad iid wel. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice en aangeven dat de zuigkracht is afgenomen. Wie weet kunnen ze er iets mee?

1 like