Ik heb het nu precies een jaar. In het begin was ik er laaiend over. Nu wat minder. Mijn haar is erg lang dik fijn en snel pluizend haar. Föhn is fijn, daarna gebruik een van de twee opzet stukken om het steil te föhnen of het ronde föhn borstel. Omdat het niet echt super heet wordt (beter voor je haar), heb ik het idee dat mijn haar minder goed in model zit, er blijft bv een rare slag in zitten of puntjes krullen niet mooi mee. Dit itt een goedkope fohnborstel van BabyLiss pro of mijn ghd steilborstel. Techniek is natuurlijk anders dan een echte steiltang, het geeft je meer een rechte blow dry effect. De Krul tangen heb ik nauwelijks gebruikt maar goed er waren ook niet echt feestjes waar ik naar toe kon. Ik gebruik het apparaat wel 3x per week. Fijn alles in een.
Ik denk zelf dat het bij korter haar of half lang haar wat niet zo dik is het beter werkt.
Ik had het gekocht met de eerste zorgbonus. Anders had ik het denk ik niet gekocht.
Edit had het met m’n kapper er erg keer over en ze gaf ook aan doordat het niet zo heet wordt zal m’n haar er nooit zo op de verpakking uit zien. Maar dat ligt echt aan de dikte van m’n haar.