Dure items die t echt waard zijn

Wat voor vloer hebben jullie? We hebben straks parket en laminaat, zou qua kracht wel te doen moeten zijn met een steelstofzuiger hoop ik.

Het is gelukt :partying_face:

34 likes

Door alle enthousiaste verhalen had ik 2 weken geleden ook een Dyson steelstofzuiger gekocht, maar na een week heb ik hem weer teruggebracht haha. Super jammer, maar het beviel me echt niet. Vooral omdat je niet even makkelijk in hoekjes of ergens onder kan zuigen zonder de grote stang omdat daar dan dat grote reservoir zit voor het stof enzo. En dat dat ook best wel zwaar is. Dan moet je er eerst weer een opzetstuk opzetten en dat werkte voor mij echt niet.

6 likes

Yes hij heeft 2 opzetstukken, 1 als kruimeldief en 1 voor banken etc. Heb zelf een velvet bank en gaat perfect!

3 likes

Ik had toen een laminaatvloer. Ik heb over de Dyson overigens wel goede verhalen gehoord, maar ik vond de Samsung wel echt een teleurstelling. Zeker omdat die nog €500 is. Stof deed hij wel opzuigen maar harde dingen zoals rijst enzo niet echt

2 likes

Ik heb een Hyundai steelstofzuiger via vakantieveilingen, voor 64,- incl verzend- en servicekosten. Prima ding! Vast niet zo fijn als die dysons van 500 maar kan nu al niet meer zonder.

Dank voor het delen! Ik was van plan de dyson te kopen maar na jouw berichtje en goede reviews heb ik deze besteld (wel de nieuwere versie, Princess 339490 Rapido, was 20€ duurder). Kan niet wachten :partying_face:

2 likes

Deze kan niet geleverd worden naar Nederland staat er bij mij :slightly_frowning_face:

1 like

Oeh laat ook even weten hoe het jouw bevalt met deze stofzuiger! Ik ga 'm misschien ook kopen, maar twijfel nog een beetje

2 likes

Deze v12 heb ik ondanks je waarschuwing nu toch wel gekocht en omg je hebt er geen woord over gelogen, echt bizar hoeveel stof je ziet met die laser!

4 likes

Het is wel een first world problem want zonder laser had je nooit geweten dat er zoveel stof lag

2 likes

Ik heb er een van bosch en die is ook top

2 likes

Vind je? Wij hebben ook een steelstofzuiger van Bosch en die heeft op den duur moeite gekregen met kleine korrels opzuigen zoals van de kattenbak. Heb jij daar geen last van?

1 like

Ik heb m nu al ongeveer 3 jaar en hij dost het nog steeds heel goed! Je moet af en toe in de buis kijken zeg maar dat daar niks blokkeert. Op een gegeven moment deed hij het ook slecht bleek er een sok in vast te zitten.

5 likes

goede aankoop!! ga je zeker geen spijt van krijgen. ik draag mijn gouden sieraden ook altijd en met douchen en zwemmen enzo
lief dat je die hebt gekregen!

1 like

En tóch ben ik bang dat ze gaan verkleuren of de steentjes loslaten omdat ik niet anders gewend ben :joy::sweat_smile:

2 likes

Ik heb dit soort oorbellen sinds mijn 16e en heb ze elke dag gedragen sindsdien, als in amper afgedaan. Ben ondertussen 31 en ze zien er nog precies hetzelfde uit. Het enige is dat je ze wel af en toe moet schoonmaken anders gaan ze echt stinken.

1 like

Gebeurt niet! Ik heb mijn sieraden ook altijd om en blijft mooi.
Bij diamantjes kun je wel voor de zekerheid 1 keer per jaar de zetting laten controleren

4 likes

@Mila Ik ben ook benieuwd! :grin:

3 likes

Ik vind dit ook de fijnste combo, Roborock robot en Miele normale met zak die nog net niet je hele vloer mee eraf trekt met stofzuigen qua kracht haha.

2 likes