Dure items die t echt waard zijn

Ik vind totnutoe mijn noise cancelling koptelefoon van Sony (WH1000XM4) wel echt zijn geld waard. Wat een genot om boodschappen te kunnen doen en te kunnen werken zonder ‘ruis’. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ah dat is een goeie inderdaad, ik ga er eens naar kijken. Thanks.

2 likes

Onzin. Mijn Rock & Ruddle gaat al 7 jaar mee en is nog als nieuw (nadat ik m heb schoongemaakt :rofl:). De MP zou van vergelijkbare of nog betere kwaliteit zijn. Ik vind het juist een prima investering. Geen afbrekende pinnetjes, geen gebroken haren, geen last van statische haren, etc.

1 like

Neehoor gaat hier echt al jaren mee

4 likes

nee juist niet. toen ik m kocht werd ie in een artikel geromantiseerd als iets dat je 🪞later aan je kleindochter kunt doorgeven🪞
ze staan juist bekend om hun goede kwaliteit en levensduur

3 likes

Gisteren waren mijn vriend en ik in Antwerpen en heb ik diamanten oorknopjes gekregen. Ik geef niet zoveel om oorknopjes en oorbellen en kocht vaak wat goedkope setjes bij Shein, H&M, etc. Maar de laatste tijd begon ik me te ergeren aan de verkleuringen en wilde ik gisteren gouden oorbellen kopen: even één keer een goede koop i.p.v. setjes die ik om de paar maanden weg kan gooien. Maar helaas, ik ben niet thuis gekomen met gouden oorbellen, maar wel met mooie shiny oorknopjes waar ik gewoon mee kan douchen zonder dat ze verkleuren :grinning:

17 likes

Ja ik ben ook van echte gouden sieraden. Bij Anna Nina 14k gouden oorbellen gekocht. Enige materiaal waar ik geen allergische reactie van krijg.

5 likes

Ik heb mijne al 12 jaar! En hij werkt nog steeds top

Ik heb mijne ook al 10 jaar denk ik, er is nog niks aan te zien qua slijtage en gebruik 'm elke dag

Ik wilde altijd een robotstofzuiger maar na het lezen van dit topic begin ik te twijfelen.
Voor de mensen die zowel een steel- als robotstofzuiger hebben (gehad). Wat heeft je voorkeur?

• Steelstofzuiger
  • Robotstofzuiger

0 stemmers

2 likes

Je hebt denk ik gewoon meer aan een steelo.

3 likes

Voor wie de dyson ook echt te duur vindt maar wel een goede steelstofzuiger wil:

Mijn zus heeft deze en hun schoonouders ook en ik heb m dus ook weleens gebruikt en ik vind hem zo prettig. Ik ga m kopen met het extra salaris dat ik eind december krijg.

6 likes

Ik ben echt super blij met mijn robotstofzuiger maar ik moet nog steeds af en toe stofzuigen omdat die robot niet in alle hoekjes komt

2 likes

Ik heb dit topic nu ineens ontdekt en alles bijgelezen en dankzij jullie komt morgen mijn Tweezerman binnen. Ben benieuwd! Heb altijd donshaartjes rondom m’n wenkbrauwen, die m’n huidige pincetten niet weg krijgen.

4 likes

Ik heb beide en mijn robot is echt takketraag dus die gaat alleen aan als we niet thuis zijn. Steel pakken we er heel snel en makkelijk bij als we iets geknoeid hebben of even snel willen stofzuigen. Ik zou een steel aanraden

2 likes

Aan je profielfoto te zien heb jij wel wat meer haartjes dan alleen dons rondom je wenkbrauwen hahha

8 likes

Voor iedereen met een klein appartement kan ik deze draadloze stofzuiger aanraden: Princess 339480 Silencio Grijs | Steelstofzuiger | Nu voor €99,95 | Expert.nl. Wow, ik weet niet wat ik nog zou moeten zonder dit ding! Maar 100 euro, super goede zuigkracht, heeft verschillende opzetstukken waardoor je hem ook als kruimeldief kunt gebruiken bijvoorbeeld. Bij mijn ouders heb ik de Dyson, maar vind hem niet veel verschillen. Enige nadeel is dat je er per keer rond de 30min mee kan doen, dus vooral aan te raden voor kleinere appartementen/studio’s. En nog een nadeel dat hij ook mijn plinten heeft opgezogen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ja dat wordt nog een hele klus om dat allemaal weg te epileren :sweat_smile:

3 likes

Ik vond steelstofzuiger niet krachtig genoeg (Samsung a 500€) en gebruik nu robot (roborock s7)+ 1x per week uitgebreid met ouderwetse miele aan snoer. Vind dat een top combi. Moest met de steelstofzuiger ook nog de gewone gebruiken om goed schoon te kunnen maken

2 likes

Kan je hier ook gemakkelijk een tapijt of (velvet) bank mee stofzuigen? Zie dat hij geen apart opzetstuk heeft voor tapijten/stoffen

1 like