Dure items die t echt waard zijn

Ik ben erg op zoek naar een goede borstel, maar lees ik t goed dat deze nou is met zwijnenhaar? Het wordt steeds gekker joh

1 like

Heel veel borstels hebben varkenshaar!

Daar is niks nieuws aan hoor. Sowieso bestaan de Mason Pearson borstels al een eeuwigheid, geen idee of er van het begin af aan met varkenshaar is gewerkt, maar iig wel al toen mijn haar er als kind al mee geborsteld werd (en ik ben 30+).

3 likes

Wat voor merken zijn die Noorse truien? Ik heb het altijd zo koud en draag vaak hoodies, maar wil ook wel eens wat anders.

2 likes

Dale

3 likes

eens, ik maak hiermee ook altijd komkommerplakjes en eet daardoor veel meer komkommer want ze zijn zo fancy

6 likes

Fjallraven heeft ze, maar ik heb de mijne in IJsland gekocht. Handgebreid en 100% wol en hoe vaker je m draagt hoe lekkerder die zit (ik doe er nog wel een long-sleeve onder want hij kriebelt maar dat wordt ook minder.

https://www.handknitted.is/ ze versturen ze ook :sunglasses::ok_hand: maar in de winkel is veel meer keuze dus je kan beter ff een lang weekend Reykjavik boeken :grimacing::woman_shrugging:

6 likes

Ik deed eerst alles met een mes dus ben helemaal in de wolken ermee haha.

Er werd laatst ook een rasp genoemd die opeens elke forummer had. Dat moet ik ook eens even uitzoeken want ik word niet goed van dat grote ding van de Ikea.

Dat was de Microplane rasp, echt een top ding!

Mijn vriend wilde er een en ik dacht echt wat een onzin, ze hebben al een prima rasp maar dit ding is echt zoveel chiller.

1 like

Dyson Airwrap :heart: Heb hem nog niet zo lang maar m’n haar is zo snel droog en stijl met dat ding. I love it!

8 likes

Jezus, typisch gevalletje van moeten kiezen tussen stijl en comfort. Om te janken. Waarom is allebei zo moeilijk.

3 likes

Ik heb deze ook sinds deze week, had een cadeaubon van werk gekregen en ben er echt blij mee!! Idd zoveel minder afgebroken haar!

3 likes

Ik ben op het punt in m’n leven aangekomen dat ik dit prima als kerstcadeau kan vragen :grimacing:

2 likes

Of zelf gaan breien :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Fjällräven vind ik heel fijn ook omdat ze mooi blijven

1 like

En welke hebben jullie dan?
En @Klavertjevier

Ik heb deze!

2 likes

Deze! Ik heb aardig dik (en veel) haar. Bij elk model staat ook wel bij voor welk haartype het is. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb ook wel eens gelezen dat zo’n borstel maar een paar jaar mee gaat, klopt dat? Dan vind ik het best een uitgave.

Een vriendin van me heeft een mason pearson borstel voor haar kat 🥲

32 likes