Dure items die t echt waard zijn

Had het hier een hele tijd terug al een keer voorbij zien komen, maar een Boska kaasschaaf. Is ongeveer 15 euro en ga dit iedereen voortaan als cadeau geven denk ik.

18 likes

Ik deel je mening. Hij is wel makkelijk voor even snel maar dat is alles.

2 likes

Ik heb sinds 2 maanden een V11 absolute, en bij hij zuigt echt alles op. Zelfs de plinten :expressionless:

En op 1 accu kunnen we ruim 2 keer het huis schoonmaken,+ er is een back-up accu bijgeleverd, maar die heb ik nog nooit gebruikt

6 likes

Dat is inderdaad wel een flink huis. Snap dat je dan niet zo tevreden bent, ik zou ook balen als ik halverwege al weer moest opladen.
Wij wonen op 110 m2 en ik stofzuig boven niet zo vaak (we hebben thuis geen schoenen aan, dat scheelt heel veel). Ik kan de beneden verdieping er makkelijk drie of vier keer mee doen.

2 likes

Interessant, en waarom dan, wat doet hij beter dan andere? En welke versie heb je dan?

2 likes

@PizzaFunghi je vroeg het niet aan mij maar ik ben ook fan. Was mijn kaasschaaf kwijt geraakt (???) en heb toen meerdere kaasschaven gekocht die echt slecht waren. Of ze maakten geen mooie plakken, een via bol had een kapot handvat, etc. Toen op aanraden van een kennis die bij een kaaswinkel had gewerkt een van boska gekocht. Ding is stevig, maakt goede plakken, gewoon degelijke kwaliteit!

4 likes

Hij snijdt kaas gewoon super goed. Heb hiervoor kaasschaven van 3-5 euro ofzo denk ik gehad? Het gaat gewoon veel soepeler en scherper dan met de andere die ik heb.

Het is deze.

7 likes

Goeie tip, ik ga het eens proberen. Heb nu 2 kaasschaven die allebei bot zijn. Beide ook niet goedkoop, maar wat een misbaksels.

3 likes

Ik deel je mening! Heb precies degene die je net deelde. Volgens mij is dit zoā€™n product wat over 35 jaar nog steeds in de la ligt en dagelijks gebruikt wordt.

2 likes

Jaaa ik zweer ook bij dit ding! Een must voor elke kaaskop

4 likes

oh ik heb deze, zat geloof ik in een kerstpakket van een van mijn ouders, maja die hadden natuurlijk al een kaasschaaf.

wat ik wilde toevoegen als goed product tangle teezer en tweezerman allebei n.a.v. hier gekocht en hun prijs echt helemaal waard.

3 likes

True! Wij hebben (hadden :pensive:) een brabantia kaasschaaf, vergelijkbaar met boska. Nooit halve rotplakken of zo vernaggelde kaas.

We hadden hem al 12 jaar en nog steeds top, maar mijn vriend heeft hem waarschijnlijk po weggegooid. We zijn er nog rouwig om haha. Ik eet amper kaas, maar ook top voor zoete aardappel enzo. En ben er gewoon trots op als we gasten hebben (die blijven slapen) en dan in de ochtend een goede kaasschaaf kunnen gebruikenšŸ˜‚

3 likes

Maar deze is voor oude kaas toch? Zijn er ook aanraders voor kaasschaven van jonge kaas? Zonder die ā€˜schepā€™ dus?

Mijn Mason Pearson haarborstel. Spijt dat ik hem niet veel eerder gekocht heb, mijn haar kan ik zonder het teveel te beschadigen zoveel beter uitkammen!

5 likes

Je hebt ook boskas zonder schep! Die zijn top voor jonge kaas!

3 likes

Ik eet alleen jonge en dat gaat prima.

3 likes

Ja ik heb idd de Boska variant voor jonge kaas. Gekocht op aanraden van het forum en het maakt mā€™n leven echt beter haha. Kan de pizzasnijder ook aanraden trouwens.

7 likes

Ik ben ook echt dol op mijn Microplane dunschiller, heb hem ook al cadeau gedaan aan mn moeder, schoonmoeder en zus en die zijn ook lyrisch!

3 likes

De Dreame V11.

O echt blij met de pizzasnijder tip! Ben al fan van mijn Boska kaasschaaf, dus ga deze ook halen. Die ik nu heb snijdt echt voor geen hol, meer verkapte work out voor mijn armen.

1 like