Koreaanse huidverzorging. Je betaalt er meer voor, maar het gaat lang mee en mijn huid is echt super shiny en gezond.
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Wat gebruik je precies?
Wij kregen korting op onze Dyson via de ING rentepuntenwinkel destijds. Misschien is dat er nog steeds?
Welke heb jij
Luxe geurkaarsen: meer geur en doe je langer mee
Kitchen Aid blender: super sterke motor echt het geld waard vind ik, heb er de citruspers bij en ook ideaal! Voelt allemaal zo sterk aan
Goede wollen sokken: zeker ideaal voor de winter geld dubbel en dwars waard
Idem voor thermo kleding
Noorse truien: zo leuk en lekker voor de winter
Voor de rest ben ik een luxe poes ook qua kleding. Liever op vinted dan al die fast fashion items die ik vroeger meer kocht
Volgens mij niet, had ik laatst al naar gekeken
Wij hebben een v11 met allemaal borstels maar ik gebruik vaak dezelfde. Ik denk dat de kracht van de motor belangrijkste is dus ik zou de krachtigste nemen. Tussen v10 en v11 zit geloof ik niet heel veel verschil though.ook @Xigua
@11PM ik heb een cybex waarbij de base geschikt is voor het babystoeltje en opvolgstoeltje! Is echt ideaal!
Thanks ik moet die draaischijf ook hebben, 30 plus hier
Maxi-Cosi Axiss
Grappig, zoveel Dyson fans. Ik blijf het bizar vinden dat zoān klein beetje meer gebruiksgemak zoveel verschil in beleving maakt.
Ik zal later even kijken welke ik precies heb.
@Paranimf jaa zo bevredigend!
Hahaha same same. Het is echt heel handig, mijn rug is er iig heel blij mee. Door je bovenstaande post (en toen ik vanmiddag buiten kwam) besef ik me dat ik mn IJslandse trui ff uit de opslag moet halen
@Pininhetweb ja ik dacht eerst ook āik ben gek zoveel geld voor een stofzuiger, en ik heb gewoon een goeie stofzuiger (sterker nog om de 1 of andere reden hebben we 5 stofzuigers š„²:woman_shrugging: )ā maar het is echt ZO fijn en het scheelt echt heel veel. Als je er 1 koopt met een krachtige motor is het ook echt een volwaardige vervanging van een normale.
Als ik me niet vergis (man heeft hem ooit gekocht) hebben wij de v8 absolute, dus zeker niet de duurste, maar hij werkt echt top. Ik kan alleen natuurlijk niet zeggen hoe hij werkt in vergelijking met de nieuwste. Ik maakte me druk om hoe snel de batterij leeg zou gaan, maar heb nooit meegemaakt dat de batterij leeg was terwijl ik nog niet klaar was. En de max stand haalt echt veel kattenhaar en stof uit de bank en vloerkleed.
Ik tag je even in het Asian beauty topic want het wordt een heel verhaal haha
Wij hebben 2 jaar terug de Dyson v11 gekocht. Was toen de nieuwste versie en MM had die dag flinke korting. V11 heeft een automatische borstel zowel voor laminaat als vloerkleed. Zeker ook aparte borstel voor laminaat. Maar het gemak tov v10 of V8 zit dus in de langere accuduur en de automatische borstel. Ook echt een van mān aankopen geweest.
Ik heb de V12 en zou die afraden. Gebruiksgemak 10/10 maar door die laser zie je zo veel stof. Nu weet ik hoeveel stof we verzamelen in een dag en voel ik me genoodzaakt om elke dag te stofzuigen. Deed eerst ook maar 1x per 2 weken.
Ik heb de V11 en stofzuig nu dagelijks. Beste aankoop voor ons huishouden!
Mijn zus heeft een V7 en die moet heel vaak opladen. Wij kunnen makkelijk meerdere keren ons hele appartement stofzuigen, dus de langere batterijduur is wel heel fijn.
Samsung frame - door de lichte lijst en het lichte āschilderijā dat we instellen valt onze tv totaal niet op.
Wij hebben de V8 en ben er superblij mee. Hiervoor hadden we een Dyson dupe en die was echt beduidend minder van kwaliteit (zuigkracht met name). Ik stofzuig nu meerdere keren per dag, gebruik hem ook als kruimeldief onder de eettafel etc. Ik vind stofzuigen leuk. Wie had dat ooit gedacht haha
Sinds dit jaar wel! Maar zal nog niet veel zijn want werk er net. We hebben het geld ervoor maar is mentaal ook dingetje van mij om zoveel geld voor een stofzuiger neer te leggen.
Gaat denk ik wel helpen voor mijn allergieƫn.
@Revelry we hebben geen ING.
Maar zag dat er verschillende soorten en prijzen zijn.
Wij hebben de Dyson V10 Absolute en ik ben er dus (behalve het gemak van snoerloos) echt niet mega enthousiast over.
De Dyson zuigt kruimels van eten (kleine kinderen) echt beduidend minder goed op dan mān Miele met snoer.
Mān schoonmaakster klaagde ook dat ze niet alle grondoppervlak redt want dan is de accu leeg. We hebben wel aardig veel m2 hoor (220m2)
Vind hem dus wel echt super fijn en snel werken maar moet enorm vaak bukken om kleine frutsels op te zuigen die hij niet pakt en dat vind ik wel echt irritant. Dus weet niet of ik hem nogmaals zou aanschaffen.