Dure items die t echt waard zijn

@Clarity ik had nog een vraag over de dyson airwrap want als je eerst haarproduct in je haar doet, worden de opzetstukken na verloop van tijd dan niet ranzig? Als ik niks erin doe blijft m’n haar ook niet zitten namelijk

1 like

Ja ze kunnen wel iets vies worden inderdaad. Maar er zit een speciaal borsteltje bij om ze schoon te maken. De Krul opzetstukken kun je met een vochtig doekje schoonmaken. Ik doe ook gewoon product in mijn haar en heb ze altijd nog weer schoon gekregen.

2 likes

Ik koop eigenlijk altijd inlegkruisjes van één of ander huismerk en ik erger me dan gigantisch aan het feit dat ze niet blijven plakken. Ze verschuiven altijd of plooien dubbel… Nu voor de eerste keer Always inlegkruisjes gekocht (dailies, mocht dat nog iets uitmaken) en er gaat echt een wereld voor mij open. Ze plakken echt als een soort folie (of hoe leg ik dit uit) op je ondergoed waardoor ze mega goed blijven zitten. Echt een aanrader! :grinning:

2 likes

Ik had het omgekeerde haha, dat ik altijd always inlegkruisjes gebruikte en dan eens die van Kruidvat probeerde en me er zo aan ergerde dat ze niet bleven plakken, ik ga nooit meer naar een ander merk :sweat_smile:

1 like

Mijn prachtige babies ben echt elke week blij zo dat ik ze heb. Zitten als sloffen door de thermoplastische schoen. Vond zo’n grote uitgave doodeng maar had echt niet hoeven twijfelen.

22 likes

Late to the party maar welke heb jij?

Dyson stofzuiger. Bizar hoe dat sjouwen en snoer van m’n gewone stofzuiger blijkbaar zo’n groot obstakel voor me vormde om te gaan stofzuigen. Nu doe ik het echt vaak en met plezier.
Ik heb ook een tijdje een robotstofzuiger gehad, ook zo’n dure uitgave, maar zou eerder de Dyson aanraden.

Koffieapparaat voor bonen. Voelt bij elke kop koffie nog steeds zo heerlijk luxe dat ik maar 1 knopje hoef in te drukken.

Autostoel voor kind die kan draaien. Ik kan me herinneren dat dat toen bij de aankoop veel duurder was dan een gewone maar als ik nu Google lijkt dat niet meer zo te zijn. Maar is echt wel een groot verschil waard. Ik haat dat wurmen met kind en gepriegel in een rare houding.

Silent-systeem voor de piano. Dus kunnen spelen met koptelefoon maar wel een echte (akoestische) piano. Dat inbouwen was vooral zo duur :flushed:maar zo fijn dat ik nu ongenegeerd kan oefenen zonder dat m’n buurvrouw appt of ik nou nog steeds met datzelfde stuk bezig ben.

17 likes

Falke wandelsokken 100% wol!

3 likes

100% mee eens, maar wij hebben een neppe versie die ongeveer de helft kostte en iets zwaarder is. Maar ben het alsnog met je eens! Wat en verademing. Ik zoog voorheen met tegenzin eens per week/twee weken, en nu pak ik de stofzuiger erbij zodra ik ergens ook maar iets van stof zie. :exploding_head:

10 likes

Misschien toch maar investeren in een Dyson. Echt hekel aan stofzuigen maar met hond en kind ontkom je er niet aan en doe het eigenlijk te weinig.

3 likes

Hij is zo fijn, dat mijn man tegenwoordig stofzuigt. Hij doet het met veel plezier haha

2 likes

Ja mijn huis is zoveel schoner door die aankoop

3 likes

Welke zijn dit precies? Ik zie alleen maar wandelsokken met combinatie van wol en andere stoffen.

1 like

Ik vind het serieus leuk om mijn kleden stof te zuigen en het kattengrit. :upside_down_face:

1 like

Ik kan ze niet meer online vinden :exploding_head:

1 like

In ben ook super blij met mijn draadloze Dyson! Wat een verademing.

1 like

Krijg je iets van 13e maand, eindejaarsuitkering oid?
Daar hebben wij vorig jaar onze Dyson van gekocht. Ik ben er ook echt blij mee. Zoveel chiller dan een gewone stofzuiger

2 likes

Ik heb de wandelstokken met merinowol. En dat zit ook echt heerlijk!

Nu koop ik sowieso graag falke sokken omdat ik met mijn maatje 35 altijd tussen de sokkenmaten in zit. Te groot, of te klein

1 like

Welke heb jij?

3 likes

Voor de dames met een dyson steelstofzuiger: welk type hebben jullie en zijn die duurdere echt veel beter? Ik zie modellen van 300 euro (Bijenkorf, aanbieding van een ouder model denk ik) tot ruim 700 euro. We hebben een kat en straks 2 kleine kinderen. En een lichte vloer met een tapijt.

4 likes