Dure items die t echt waard zijn

Ik heb nu een panty van Swedish Stockings die al een halfjaar meegaat en ik draag m iedere week. Super goede kwaliteit en dus een aanrader! En ze zijn 20 euro dus niet heel veel duurder dan h&m. En gemaakt van gerecycelde panty’s :biggrin:

5 likes

Oooh kom alsjeblieft nog eens vertellen over die wc over een tijdje! Ben heel benieuwd!

3 likes

Ik kan alvast een filmpje voor je maken, moment!

Sorry, het filmen gaat niet maar als het af is maak ik een filmpje voor je!

parfum van zadig & voltaire

6 likes

Het zijn tijdloze schoenen maar tot vorig jaar zaten ze eerder in de alternatieve dan de hippe hoek

Ja, het waren inderdaad niet de instagram modemeisjes die ze tot een paar jaar terug droegen. Heb wel het gevoel dat ze al wel langer dan sinds vorig jaar weer veel meer terug zijn, maar kan ook aan al die hipsters hier in Berlijn liggen…
Ik ben iig nog steeds erg blij met mijn donkerblauwe paar dat ik al bijna 20 jaar heb, die zijn hun geld zeker waard geweest :smiley:

2 likes

Ik zit ook te twijfelen om er een te kopen, welke heb je?

Deze: https://www.waterpik.nl/nl/mondverzorging/producten/dentale-waterflosser/WP-100/

2 likes

Niet zo duur als de andere dingen in dit topic maar: lush. Normaal gebruik ik karige head&shoulders maar ik heb een (voor mijn doen) super dure shampoobar gekocht en douchen is echt een feestje nu

7 likes

Welke heb je?

Jumping juniper

1 like

Becca highlighter! Prachtige glow maar geen disco bal

1 like

Ik hoor dit wel eens vaker en wil dit toch eens testen. Ik word nu helemaal gek van die plakkerige restjes van het eco afwasmiddel van de AH. Moet het per se die groene zijn of maakt dat niet uit?

Ik gebruik nu ook lush shampoo en vind het heel fijn. Heb alleen nog zoveel andere shampoo staan… Misschien eens weggeven?

Voor de forenzen onder ons: een goede thermosbeker om de reis 's ochtends véél aangenamer te maken. Hierdoor ben ik me minder op gaan vreten over het feit dat ik 35 minuten auto moet rijden, is nu veel meer een ontspanmoment geworden met een leuke podcast en een goede koffie. Ik heb deze van contigo, houdt mijn latte goed heet en drinkt lekker. 10/10

13 likes

Mijn zwarte acne sjaal. Natuurlijk is zoveel geld voor een sjaal belachelijk en niet nodig maar hij is zo lekker warm en zacht. Echt ideaal als sjaal maar ook als dekentje of kussen tijdens lange vluchten. En ik voel mij gewoon even een rijke dame als ik hem draag.

Al denk ik dat die van 100% wol van &Other Stories ook goede vervanger zijn mocht je minder uit willen geven.

5 likes

Ik gebruik alle kleuren. Ik merk serieus wel verschil met de goedkopere versies ja, hoop dat het niet in mijn hoofd zit ;-). Benieuwd of je iets merkt! (Ps bij Blokker heb je heeel vaak flessen in de aanbieding voor 1 euro :smile:)

1 like
  • Koffieapparaat, ik heb de delonghi magnifica zooooo blij mee. Kan er ook cappucino’s mee maken.
  • Thee (kusmi, fortnum & mason of chinese thee), ik lust hierdoor geen supermarkt theezakjes thee meer.
    -Charlotte tilbury hollywood bronze & glow, echt de perfecte bronzer en highlighter voor iedere dag en ziet er heel natuurlijk uit.
  • Sensai huidverzorging
  • Goede schoenen en tassen (van leer) heb niet specifiek een voorkeur voor een bepaald merk maar mijn mooiste tassen zijn echt leer die ik al 4 jaar heb en zien er nog steeds mooier uit dan mijn 13 in een dozijn MK tassen. En ja leren schoenen die goed zitten, dat loopt alleen maar lekker.
  • Bh’s en figuurcorrigerende onderjurkjes, doet zoveel voor je postuur waardoor je er gewoon 10x beter uitziet.
1 like

Mag ik vragen waar je je bh’s en onderjurkjes koopt? Ik vind Hunkemoller zo tegenvallen soms…