Gewoon bij de livera en dan eigenlijk altijd van Passionata, Chantelle en soms Freya.
M’n veel te dure ontbijtbeker maar wat een verademing om op een normale tijdstip lekker te kunnen ontbijten uit een mooie beker ipv s ochtends om 6.00. Daarbij een grote Dopper thermosfles voor een dragelijke reis.
Vind mn laptop ook alle geld waard, de dubbele prijs voor een lichtgewicht laptop was het meer dan waard inmiddels, en AirPods om het af te maken.
En de airfryer! Overgestapt van een neppe naar de echte en wat een verademing!
Ik heb laatst na jaren zonder te hebben geleefd weer een rekje met kratje voorop mijn fiets gezet. Toch een kleine investering maar het zó zó waard! Als ik nu naar de UB ga kan ik dus onbeperkt eten/ drinken /boeken meenemen en evt. nog een extra trui voor als ik het koud krijg in plaats van dat ik alles in een eastpack rugzak moest proppen die al bijna vol zat met enkel mijn laptop, adapter en een fles water.
Vloerverwarming!!
Yes! Helemaal met je eens! Samen dat met een pvc vloer. Nooit koude voeten!
Haha hier dezelfde combinatie! Echt perfect. Ik voelde vanmorgen dat ie weer aanstond, heerlukkk
FF-influencers die de Ugg Scufette pantoffels hebben; welke maat hebben jullie? Je eigen maat of eentje groter en lopen ze uit?
Ik heb m’n eigen maat. Zitten in het begin wel iets strakker. Beste pantoffels ooit
Ik heb 1 maat groter genomen. Dit werd mij geadviseerd en ze zitten perfect.
Nooo wat balen!! Nu voel ik me schuldig door m’n tip
Hoeveel denier? Ik had het ook met Falke 20 den. Koop meestal Oroblu, HEMA en Zeeman nu
Ik vind dit topic zo grappig om te lezen omdat ik sommige dingen noooit zo duur zou kopen. Panty’s bijvoorbeeld, maar ik draag dan ook ong. eens per twee jaar een panty.
Wel jammer dat UGG nog steeds zo geaccepteerd is.
Uggs zijn ook gemaakt van schapenwol. Had je open of gesloten pantoffels? Ik zou denken dat als je hier met leren schapenwol gevoerde pantoffels last van hebt, je daar ook met uggs last van gaat krijgen.
Ja ik heb dat ook soms in m’n schapenwollen pantoffels (uggs maar dan van het merk Warmbat), dus denk dat je dat ook zal hebben bij die ugg dingen. Soms doe ik daarom sokken er in aan hahah wel de warmte en comfort maar niet zo’n kleffe voet
Mijn wollen acne Studios sjaal, al twee en een half jaar in bezit maar zo fijn ding
Ugg sloffen
Elektrische tandenborstel van Philips
Acne sjaal
Ted baker mantel
Diamond point ringen, die zijn zo naar mijn smaak en ik blijf er iedere dag naar kijken en zo blij mee
Mijn make up, Echt beduidend mooier dan goedkope merken
Mijn chanel beige parfum
Zadig & voltaire parfum. 1 keertje sprayen en een dag later ruik je het nog steeds een beetje.
Ik moet ook weer zeggen dat ik mijn Acne Studios sjaal echt het geld waard vind, want ik heb er inmiddels 3 en met deze kou komen ze goed van pas
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan deze sjaals? Ik ben gewoon even benieuwd, heb ze zelf nog niet in het echt gezien!