Jaaa ik heb die van Philips, krijg Je ook een boekje bij. Super makkelijk schoon te maken en je bent weinig opbergruimte kwijt.
Vaak als ik groente overheb, bewaar ik en gooi en wat room, boullionblokje en 23 min later: hopppaaa soeppie klaar.
Jaaa ik heb die van Philips, krijg Je ook een boekje bij. Super makkelijk schoon te maken en je bent weinig opbergruimte kwijt.
Vaak als ik groente overheb, bewaar ik en gooi en wat room, boullionblokje en 23 min later: hopppaaa soeppie klaar.
Vanwege dit topic heb ik vandaag een tweezerman gekocht, man dat scheelt een hoop! Ik kan opeens alle haartjes in 1 keer verwijderen, zonder 4 keer opnieuw te proberen. Bedankt voor de tip!
Winterjas van Elvine! Zo fijn om eindelijk een echte warme te hebben met een goede capuchon. Ik zoek alleen nog wel een nieuwe winterjas die wat meer classy is, maar ook warm… Iemand tips?
Hoe weet je dan hoeveel water je nodig hebt? Daar gaat het bij mij altijd mis namelijk
En, mijn AirPods zijn het geld echt helemaal waard. Nooit meer kabels uit de knoop halen vind ik echt een genot!
Even hier omdat hier zoveel Dr. Martens fans zitten: lopen de Pascals (erg) uit?
Ik heb ze nu in maat 37, maar twijfel of ze niet net iets te ruim zijn. Maar denk dat een 36 echt heel krap wordt.
Oh nog een toevoeging: het laten ontharen dmv een laserbehandeling. Het is even pijnlijk, maar zo ontzettend het geld en de moeite waard! Nooit meer ingegroeide haartjes, stoppels of wondjes
Bij mij liepen ze niet uit!
Weekendvrij abonnement
R&B van Lush
Thermosfles
Leren handtas
Rains regenjas
KitchenAid staafmixer set
Hangmat
Thee van een speciaalzaak
Ik heb Delphine en ze lopen niet uit.
Het verbaast mij dat Dr.Martens hier plots zo populair zijn. Ik heb ze een jaar geleden gekocht en ik twijfdelde omdat ze hier in België beetje uit de mode leken te zijn.
Ik vind het uiteindelijk geen fijne schoenen. Ze lopen zwaar en zijn heel moeilijk in te lopen.
Nee bij mij echt 0
Dr. Martens zijn toch tijdloos? Ik vind het iig net zoiets als All Stars, schoenen die gewoon altijd goed zijn. Weet dat ze de laatste paar jaar wel weer ineens trendier zijn, maar ik draag ze al sinds de 90s en heb nooit het gevoel gehad dat ze niet konden…
Kun je me dit uitleggen? Ik heb dit echt nooit begrepen.
Ik heb een grondige hekel aan flossen en dit is een makkelijke, snelle en luie oplossing
Haha oke maar verslik je je dan niet? En is die straal zo hard dat hij echt tussen hele strak op elkaar staande kiezen komt?
Ik verslik me nooit in elk geval haha. Je kan de sterkte instellen van zielig sneu straaltje tot echt heel hard, bij mij komt het tussen tanden en kiezen die erg strak op elkaar staan, beter dan flosdraad of een ragertje.
Hoe veel behandelingen heb je gehad?
Uggs sloffen
Rayban zonnebril
Tweezerman
Goede huidverzorging
Rains regenjas
Dure panty
Airfryer
Hmm ik ga me er nog een keer in verdiepen
Thanks!