Ja 4-7 dagen. Ik heb wel een bestelbevestiging maar nog geen track en trace dus hoop dat het snel komt!
Oh ik moet nog iets toevoegen: een tandemsprong. Duur maar ge-wel-dig.
Ja dankjewel.
Toevallig krijg ik net een mail dat mijn bestelling is verzonden.
Een soupmaker, ik ben een koukleum en heb het de hele dag koud. Heerlijk om nu tussen de middag een zelfgemaakt soepje te eten zonder enige moeite.
Op reis een goed hotel, heerlijk om na een dag zonnen of op pad geweest te zijn, tot rust te komen. Voorheen altijd goedkope shit hotels ed, nooit meer.
Goede koffiemachine: heerlijke koffie. Geen uitleg nodig.
Blijven Ugg sloffen mooi en zijn ze het dus echt waard haha? Ik heb ze net op mijn wishlist gezet.
Ben wel benieuwd wat een soup maker anders doet dan een pan, is het handiger?
Ze zijn het 100% waard. Blijven ook mooi. Tuurlijk krijg je gebruikssporen, maar dat is logisch.
Vet he ik ben inmiddels 2x gegaan, maar wil misschien volgend jaar wel weer. Vorige x is ook alweer 4 jaar geleden
-Chi stijltang
-Ray ban zonnebril
-Uggs sloffen
-Mac bronzer en Mac Strobe cream
-Mijn zilveren armbanden
-Marc Jacobs horloge
Je gooit alles in de soepmaker, zet dm aan en 23 min later heb je een gloeiendhete gladde soep. T is ook meer het gemak. Je hoeft er niet bij te zijn, geen afwas en je hoeft nadien niet te pureren.
oh wow dat is snel! En makkelijk inderdaad, haat aan hete dingen puren.
Ik ga ook echt liever niet op rotte tijden, dan is het goedkoper enzo ja, maar dan geniet je sws al minder van de trip omdat je bekaf bent van de overstap/gebrek aan slaap. Helaas is het verschil qua prijs soms echt heel groot.
Ja! Ik heb ze van Warmbat Australia (soortgelijk merk als uggs) en die zijn echt nog steeds mooi na jaren dragen. Zijn volgens mij ook ietsje goedkoper dan uggs
Ja dat is zeker chill, maar wel jammer dat je dan die vakantiedagen moet opnemen Ik zou ook zeker iedereen aanraden om in ieder geval 1 dagje vrij te nemen na de vakantie, liefst 2, of de trip wat korter te maken zodat je nog weekend hebt als je terugkomt. Is echt een shock als je gelijk gaat werken, zit je in een heerlijk resort en een halve dag later onder 500 mails en pushy baas gek te worden.
- Macbook Pro
- Nutribullet blender (zoooo fijn, echt in 20 sec alles geblend)
- Donzen dure dekbed
- Paula’s Choice producten
- M’n auto
Ik lees dit en ik denk “superhandig, dat wil ik ook”. Ik houd helemaal niet zo van soep, heb ik drie keer in mijn leven soep gemaakt (1x broccoli -die heel vies was- en 2x pompoen). Misschien toch maar geen geld aan uitgeven dus
Liefde voor de soupmaker ja.
Nog een tip wat betreft merk en model?
Want een soepmaker klinkt als een geschenk uit de hemel voor deze luilak.
Ik had hier nog nooit van gehoord maar dit klinkt wel een stuk beter dan met de staafmixer hete spetters op mezelf mixen. Is zo’n ding een beetje makkelijk schoon te maken?