Dure items die t echt waard zijn

Ruffwear hondentuig
Tweezerman
D&G zonnebril
Auto
Lampe Berger

Ik wil nu ook een mantel van Ted Baker.
Ik pas er alleen nog niet in haha.
Dus missie voor volgende winter.

2 likes

Airpods. Lang over getwijfeld. Maar zo fijn in t ov naar mijn werk :slight_smile:

3 likes

Hoe blijven deze in je oren zitten? Ik zit erover te denken om ze ook te kopen, maar de normale oortjes vallen de hele tijd uit mijn oren en blijven dus voor geen meter zitten

Zitten goed! Ik kan dansen springen en gek doen. Normale bleven ook niet zitten.
Ik had ze via voolblue gekocht en daar kan je ze terug brengen binnen 30 dagen terugbrengen, ook als je ze dus gebruikt hebt. Ik wist nl ook niet hoe ze zouden zitten.

Btw, het is niet in ear dus je hoort wel wat omgevingsgeluid. Maar dat vind ik wel prettig. Niet compleet afgezonderd. En geluid vind ik echt heel goed.

1 like

Niet echt duur maar

Dreft afwasmiddel tov goedkoop afwasmiddel

15 likes

bundle_option%5B19%5D%3D261%26bundle_option%5B20%5D%3D903%26bundle_option%5B21%5D%3D280%26bundle_option%5B22%5D%3D223%26product%3D60

Heb geen zin in sportschool maar vind dit wel leuk, ik kan er ook alle kanten mee op. Heb er ook een omasteun bij. :joy:

8 likes

Voor mij is dit echt een redding geweest in het vliegtuig.

Mijn lijstje.

Bose noise cancelling koptelefoon
Beyonce VIP kaartjes
Auto
Nieuwe bank

2 likes

Philips wake up light

2 likes

@tukker en @Wildflower Thanks voor jullie reactie. Denk dat ik nu een leuk cadeautje voor mezelf gevonden. :grin:

1 like

Ik las dit als Beyoncé VIP kaartjes die jou in het vliegtuig gered hadden.

3 likes

Had Mn vlucht ook beter gemaakt maar het was de koptelefoon!
:joy:

Dr. Martens. Oké, niet zo duur als sommige dingen hier, maar ook niet super goedkoop vind ik. Ze blijven echt jaren mooi.

6 likes

Too faced Chocolate bar

1 like

Ik ga ook beginnen met Paula’s Choice na het lezen van dit topic. Ik ben nogal een noob op dit gebied maar veel meiden zijn fan, zo te zien :raised_hands:.

3 likes

Je kunt die klantenservice een mailtje sturen met je huidtype en wat je problemen zijn en dan geven zij een advies op maat, erg handig!

3 likes

Ik ben dus ook overtuigd door dit topic haha. Gister kwam m’n bestelling binnen van 80 euro, wel even slikken. En de gember shampoo van tbs is ook onderweg. Ik word bijna 30, het is nu wel tijd te investeren in goede producten. Ben benieuwd!

3 likes

M’n Eufy robotstofzuiger, kan niet meer zonder.

Dankzij jullie gekocht, hartelijk dank.

Oh en m’n Bobbie Brown concealer, ook bedankt voor die suggestie.

P.s. misschien wordt deze bedanklijst aangevuld als me nog iets te binnen schiet

Ik heb die shampoo ook besteld, ben benieuwd!

Weet jij toevallig hoe lang de levertijd is bij tbs?

OkĂ©, zojuist door jullie geinfluenced om Dr. Martens te kopen. Roep al heel lang dat ik nu echt eens ‘degelijke winterschoenen’ nodig heb die een paar seizoenen meegaan. Dus voila.

2 likes