Okee super dankje! Ik heb er zo’n zin in!
Ahh leuk, je hebt fijne dagen gehad dus?
Leuk dat je in The Circus was, ik heb daar een paar keer geslapen jaren geleden en moet er altijd even langs als ik in Berlijn ben, gewoon om het gevoel van toen terug te halen, haha. Echt een toplocatie ook!
Ja heel leuk! Vond the Circus ook wel een aanrader, alleen het ontbijt niet echt
Nou het leukste heb ik nog niet eens verteld, en dat was dat mijn vriend spontaan op het idee kwam om naar me toe te rijden na zijn werk, de dag dat ik eigenlijk weg zou gaan. We zijn toen nog 2 nachten gebleven was vet lief en leuk!
Bij die qr-code kun je rechtsboven op het vraagtekentje klikken en daar staat ook de info die ze willen zien. Veel plezier!
Ik ga vannacht naar Berlijjjjn joehoeeee. We zitten in Neukölln, iemand nog tips? We willen sowieso naar Tempelhofer Feld en Klunkerkranich
Ik ben echt een klein kind. Maar moest hier dus om lachen.
Same ik dacht dat je zat te fucken maar na een rondje google geloof ik het @Fukaeri
Geen tips, maar have fun!
hahaha :’)
Cinnamon roll halen bij Zeit für Brot! Droom ik nog steeds over
Dit is heel vet
Als het mooi weer is is de Britzer Garten ook mooi om doorheen te wandelen, beetje zuidelijker in Neukölln. Kost een paar euro entree, maar is de moeite waard!
Langs de Maybachufer/Paul-Linke-Ufer is het ook leuk wandelen, en aan de kant van de Maybachufer (Reuterkiez) zijn ook veel leuke tentjes voor koffie/eten/drinken
sowieso naar Send me an Image in c/o Berlin. Vond ik een hele leuke tentoonstelling! En dit topic even doorlezen
oh dat ziet er tof uit! thanks!!
Iemand aanraders voor steden dicht bij de Nederlandse grens voor een weekendje weg? Köln ben ik al meerdere keren geweest
Aken, Düsseldorf, Rheine, Essen.
Hi hello!
Heeft iemand tips voor ffp2 maskers? We komen op doorreis door Duitsland en mochten we even moeten stoppen heb ik graag de juiste mondkapjes op. Had een beetje gegoogled maar bij sommige staat in de reviews dat ze dan toch niet goed voor Duitsland zijn
Toen mijn vriend op doorreis was door Duitsland was zo’n blauw mondkapje ook goed, zo’n wit medisch mondkapje was niet nodig.
Deze:
Dit, zolang het dus geen stoffen is zit je in principe goed.
Kruidvat.
Maar zoals hier al staat, niet echt nodig.
weet iemand een goeie kapper in berlijn? liefst max rond de 50 euro voor alleen knippen