Bij mij is dat cola. Liefste die flesjes bij A.H. in de koeling van 1 euro per stuk. Minstens 2x per dag dus al snel 60 per maand
Eten (lunch, snacks) bij de ah to go op Sloterdijk
Eten op het station :’( ik moet 5 dagen per week met de trein en als ik 1 dag niks haal is dat een hele prestatie. Vooral die dingen als voorgesneden fruit zijn te verleidelijk
roken (pakje per week ongeveer)
binnenkort maar weer eens stoppen/minderen.
Avondwinkel, ben daar zo 5 euro kwijt voor een rol koekjes en reep chocola. Oh en thuisbezorgd/mcdrive.
Drinken omdat ik altijd als ik lang weg ga maar 1 flesje drinken meeneem die ik nergens kan vullen. En make up die ik amper gebruik.
Koffie. Echt mijn grootste kostenpost. Ik haal iedere dag op werk / onderweg minimaal 1 koffie maar eerlijk, meestal 2. Ik heb net ff zitten rekenen en dat komt dan op €50 per maand en €600,- per jaar.
Verder geef ik sowieso veel uit aan lunch buiten de deur, bloemen (iedere week een verse bos van de markt) en Thuisbezorgd.
Eten onderweg als ik ergens heen ga.
Neem altijd drinken en eten mee maar heb dan nooit zin in m’n eigen boterhammen, ontbijtkoek en water dus dan ga ik croissantjes, chocola en cola kopen om het brood vervolgens 's avonds weg te gooien Zo dom. En zonde van het brood ook.
En nutteloze prulletjes. Jeweetwel dat je door de action loopt en dan weer stickers koopt of een badeendje of een kaarsje of een notitieboekje of andere zooi waar je niks mee doet en wat je huis alleen maar vult. Ik heb echt zoo veeel van dat soort zooi verzameld in m’n leven. Ben sinds ongeveer 2 jaar zoveel mogelijk gestopt met dat soort dingen kopen trouwens, lukt meestal goed tot nu toe
Uitgaan en uit eten gaan. Ik geef daar veel meer aan uit dan ik salaris heb
ik aan gesneden groente en fruit onderweg, zou stukken goedkoper en beter voor het milieu zijn als ik ze zelf thuis al snij
ben echt een lui varken
Ik heb een kast vol bodylotions, bodyscrubs, shampoos, conditioners, olies, haarserums etc. Voornamelijk Rituals. Gebruik het heel erg weinig.
Schrijfwaren. Pennen, markers en vooral notiteblokken!!! (Mensen die het onderwijs werken en dit herkennen haha? Altijd ‘wel ergens handig voor’). In werkelijkheid heb ik echt minstens tien lege, leuke blokjes liggen.
Ik zag de titel van dit topic en dacht bij mijzelf cola en toen klikte ik erop en toen stond er ineens cola en was ik echt ff in de war hahaha
Eten op het station en op werk, ik haal het altijd en neem zelden wat mee. Drinken eigenlijk zelfde verhaal, haal veel te vaak blikjes drinken want dat vind ik veel lekkerder smaken
Thuisbezorgd ben ik aan het afleren
Kortom, eten en drinken
Eten voor onderweg en ook heel vaak eten op de uni
Koffie, ik vind ook alleen cappuccino lekker dus dat is lastig na te maken met een thermoskan ik koop ook altijd de grootste formaat, al heb ik dat vaak nieteens nodig. Zo vermoeiend haha
En verder geef ik altijd geld uit aan boeken die ik een mooie kaft vind hebben ofzo. Ben gek op lezen, maar op de een of andere manier vind ik het lezen van gekochte boeken niet interessant
-Station koffie van alle winkels die je kan bedenken. Starbucks, Ah, broodzaak en ga zo maar door.
-Koffie cupjes in alle smaken voor onze dolce gusto
-Pokemon go (of moet deze in het biecht topic?) Ik koop dus muntjes voor egg incubators en speciale boxen.
Sowieso alles wat te koop is op centraal station. Meestal ben ik te vroeg bij de trein dus dan ga ik een rondje hema/etos/iciparis doen. En standaard op de heen- en terugweg eten bij Ah to go. Ik heb wel nu een dopper gekocht zodat ik geen flesjes water meer hoef te kopen.
Eten, drinken en tijdschriften, want met de trein gaan is kut dus vind ik dat ik dat verdiend heb. Dat is dan twee tijdschriften, een hamkaascroissantje en sinaasappelsap per keer, keer zes in een maand en nou ben ik al zo ver dat ik het niet meer uit wil rekenen. Kan vijf van de zes keer echt wel zonder dat croissantje of de sinaasappelsap omdat ik geen trek en water bij mij heb maar die tijdschriften blijven een ding. Kan mij moeilijk focussen in de trein en meestal heb ik al zo veel mee dat een boek niet te doen is. Die tijdschriften daar moet ik nog wat op vinden. Eten en drinken daar ga ik maar gelijk mee stoppen.
Starbucks, lunch op werk omdat ik te laat uit mijn bed gerold kom om mn brood te smeren en thuisbezorgd.
Lipsticks en make up ohhh en kleding natuurlijk wtf ik blijf kopen