Domme dingen waar je veel geld aan uitgeeft

Make up. En dan vooral oogschaduws.

2 likes

Bij mij was het ook altijd make up en verzorgingsspullen. Dan ook gelijk dure producten terwijl ik nog genoeg had. De laatste maanden doe ik dit niet meer. Eerst maar eens wat voorraad opmaken.
Kan mij nu eigenlijk niets meer bedenken waar ik onnodig geld aan uit geef, op af en toe een miskoop qua kleding na

O ja zeker koffie buitenshuis! Inderdaad op het station maar ook vaak koffie drinken met vriendinnen ergens.
Ja koffie dus echt for real op 1.

Verder: kauwgom. Heb een absurde gewoonte, namelijk een kauwgompje in mijn mond, kauwen totdat de smaak een beetje weg is om er vervolgens een nieuwe bij te stoppen, nou daar doe ik dan een half uur over om het daarna weer uit te spugen en twee nieuwe Te pakken lol. Ook nutteloos geld verspillen. Dit moet ik mezelf zeker afleren.

1 like

Alcohol. En dan vooral bier. Ga niet zo vaak meer uit als ik eerst deed, maar als ik ga dan doe ik het goed en zit er geen rem op. Neem ook altijd pinpas mee ipv contant en ik zwaai zo makkelijk met dat ding om rondjes te geven. Is gevaarlijk.

3 likes

AH Maaltijdsalades als ik te lui ben om zelf wat te maken. Ik trap er wekelijks toch 1 x in.

1 like

Same. En als ik dronken ben bel ik de dealer om een pak sos te halen waar ik 1 nak van neem en mijn mededrinkers mijn pak opsnuiven. Dag 50 euro

7 likes

Misschien een e-reader? Ik was sceptisch, maar ik vind het zo’n fijn ding en makkelijk om mee te nemen!

Koffie.

haha wow zo veel KOFFIE
always and for everyone

ik ga denk ik een nieuw koffieconceptbedrijfiets starten want ik zie het wel weer hoor, daar liggen de $$$$$$$$

2 likes

Sport abonnement

2 likes

Oh jaaa ik ook, volgende dag echt vrezen met grote vreze als ik op mijn rekening ga kijken. Een keer lukte het me niet eens meer om een frietje af te rekenen erna in de snackbar, lekker gĂȘnant.

1 like

Kleding in de sale die ik vervolgens toch niet zo superleuk blijk te vinden. Het ging een tijdje beter in die zin dat ik alleen dingen kocht die ik echt leuk vind, maar merk dat ik nu toch weer makkelijker koop

Like voor de herkenning ja. Zo stond ik daarna eens bij de pinautomaat om cash te pinnen. Niet genoeg saldo. Ai
 prioriteiten :’)

1 like

Vooral boodschappen de laatste tijd. Gooi alles in m’n mandje en ben zo dagelijks rond de 30 euro kwijt
 Oops.

Cola Light in alle maten: terras, op werk, to go van de Albert Heijn. Echt een vermogen geef ik daaraan uit.

3 likes

Een nieuw penseel van ongeveer 100 ekkies

Ik heb 10 euro uitgegeven aan pennen + vullingen

Gewoon om mee te schrijven voor studie, maar ze zijn wel heel fijn (dus het doet iets minder pijn).

Starbucks :roll_eyes: Sorry maar ik houd van lattes/cappuccinos maar niet van koemelk en zwarte koffie is alleen thuis lekker. Als je me volgt op insta zijn like 70% van m’n stories ook van koffie :woman_shrugging:

1 like

Prullen van de action, prijsmepper, primark etc.

Heb net btw ook 20 paar nieuwe
Sokken gevonden
 gewoon nog in de verpakking

3 likes

Sigaretten.

Elke x weer denk ik ‘why, domme doos en stop met roken’. Maar luisteren naar mezelf ho maar.

2 likes