Toen ik 9 jaar was vond ik het nodig om mijn benen te scheren. Tijdens het ‘scheren’ haalde ik mijn huid open aangezien ik geen haar had. Het litteken is gelukkig weg
Ah neeee dit is zo zielig en lief!
Ik ben ooit op het dak gegaan om een kat te aaien. Vond mn moeder niet leuk
Omg ik word helemaal naar van die vajay op de stang verhalen! Wat zielig. Ik zat vroeger altijd bij m’n pa op de stang zijwaarts, hij had namelijk alleen wielrenfietsen dus geen bagagedrager. Ja toen ik baby/peuter was hij volgens mij wel een normale fiets, hij vertelde Iig dat ik als baby supersnel in slaap viel als ik in het zitje voorop zat en dan zat ik compleet scheef met m’n hoofd en moest m’n vader sltijd mijn hoofdje vasthouden. Ze fietsten wel eens naar mijn opa en oma in de zomer. Dat was 17 km fietsen dus 17 km lang een babyhoofd vasthouden. Sorry papa
Toen ik 7 jaar was gingen met de gehele familie naar het Dolfinarium. Toen waren er nog van die shows waarbij er een kindje naar voren mocht komen, om een trucje met de dolfijnen te doen.
Nou ik was dat uitverkoren kind en mocht de dolfijnen laten dansen. Ging allemaal prima, familie maakte foto’s etc. Toen ik klaar was mocht ik een dolfijn een vis geven als beloning. Dat deed ik braaf en daarna was het de bedoeling dat ik mijn handen even waste in een emmer met water. Alleen verstond ik: ”stop je hoofd maar in de emmer” i.p.v. “was je handen maar in de emmer”. Dus met al mijn 7 jarige enthousiasme knalde ik zo mijn hoofd in die emmer. Die hele zaal lachen en de familie maar foto’s maken…
Haha, ik zat ook vaak op het dak. Kon je heel makkelijk op komen bij ons via een raam. Mijn ouders hebben me ook weleens van het dak geplukt terwijl ik in mijn onderbroek naar de buurjongens aan het zwaaien was (what was I thinking?? )
eten wat ik niet op wilde eten stiekem onder de tafel gooien, niet doorhebbende dat ik het bij mijn moeder op schoot gooide
Een keer per ongeluk een tijdschrift gestolen in een Franse supermarkt
Man man man wat was het genant toen ik het terug moest brengen van mijn moeder
Ik was vroeger altijd heel erg bang voor de vader van mijn beste vriendin. Hij had toen nog een baart of snor en blijkbaar vond ik hem heel eng eruit zien? Ik moet altijd heel hard huilen als ik hem zag, haha.
We waren een keer een weekendje weg in Nederland. Naast ons huis was een wei met paarden en daarvoor stond een bordje met ‘betreden op eigen risico’. Mijn oudste zus kon net een beetje lezen en dacht dat het paard Risico heette. Dus wij hele tijd dat paard ‘Risiiiiiicoo’ genoemd haha
In Duitsland op de snelweg dacht ik altijd dat er ergens een plaats was die ‘Ausfahrt’ heet, omdat dat bij alle afritten stond.
Oh dit past eigenlijk beter in ‘dingen waar je pas heel laat achter kwam’
Hahaha ja dit heb ik ook heel lang gedacht!
Hahaha fantastisch! Ik zie het helemaal voor me
Ik heb een keer mijn pony afgeknipt en op een knutselwerkje geplakt. Het was een schaapje dat we hadden gemaakt van wattenbollen en een wc-rol. Op weg van school naar huis is 'ie blijkbaar wat van z’n vacht verloren en dat vond ik zielig. Omdat ik niet wilde dat hij het koud zou krijgen vond ik het wel een goed plan om mijn haar dan maar als vacht te gebruiken. Mijn moeder vond het een iets minder goed idee…
Omg hahaha ik heb exact hetzelfde gehad. En die vader had ook een baard. Later kwam ik daar nog heel vaak thuis. Wat zou hij wel niet gedacht hebben.
Ik at wel eens sponzen.
Hahaha oh wat leuk en schattig en slim! Ik moet er gewoon hardop om lachen.
Wij woonde in de soort bungalow met maar een paar (5 ofzo) traptreden verschil tussen de woonkamer en slaapkamers. Mijn zusje zat nog in een loopkar op wieltjes, zo een waar je in hangt. Ik was leuk met haar aan het spelen maar duwde op een gegeven moment iets te hard en daar ging ze zo de trap af ondersteboven. Super hard krijsen natuurlijk en ik ben toen snel naar de kamer gelopen om braaf op de bank te gaan zitten.
Eentje van mijn broer: Hij moest in groep 4 een keer nablijven van de juf (geen idee wat ie had gedaan). Op een gegeven moment had hij gevraagd of hij naar de wc mocht, was prima. Was hij stiekem gewoon naar huis gelopen en er verder thuis niks meer over gezegd. Mijn moeder had er natuurlijk niks van gedacht want hij was gewoon op de normale tijd thuis. Belde de juf ineens op: "Ik ben heel boos’’.