Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Toen ik een jaar of 8 was fietste ik op de fiets van mijn oudere buurjongen door de straat. Zijn fiets was veel te groot voor mij waardoor ik niet goed met mijn voeten bij de grond kwam. Ik remde te abrupt en belande met mijn vajaj op de stang van de fiets. De dokter moest bij ons thuis komen, mijn vader viel flauw en ik moest 2 weken lang met maandverband lopen.

38 likes

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt!!! (Minus de flauwvallende vader hahahaha wtf zo zielig)

6 likes

Zo’n verhaal was laatst in het nieuws, een jongen had ook ooit een slak (of was het een worm?) gegeten naar aanleiding van een truth or dare, en een aantal jaren erna zat hij in een rolstoel en was ernstig ziek omdat dat beest een bacterie of virus bij zich droeg :astonished:

Edit: Heb t effe opgezocht:
https://www.washingtonpost.com/news/early-lead/wp/2018/03/08/a-young-rugby-player-ate-a-slug-on-a-mates-dare-now-hes-paralyzed/?noredirect=on&utm_term=.9e94df77985e

3 likes

Ik heb een keer een la in de slaapkamer van m’n moeder opengetrokken, alle panty’s eruit gehaald en allemaal aangetrokken. Panty’s om m’n benen, over m’n hele lijf uitgerekt, op elke arm een paar, en eentje zo op m’n hoofd als muts met voeten. Daarna sprong ik van het bed af en riep dat ik kon vliegen??? Hahaha er zijn nog foto’s van ergens

52 likes

Ga die foto’s eens zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ahh zo erg. Ik had toen ook een wat ouder buurmeisje die net iets te veel Goede Tijden keek en die zei dat ik nu misschien wel nooit meer kinderen kon krijgen. Thanks girl.

9 likes

Ben nu niet bij m’n moeder maar zal de volgende keer als ik er ben even vragen of ze weet waar ze liggen :biggrin:

1 like

Mijn moeder: ‘Golden, je mag de koektrommel niet helemaal leegeten!!!’

Ik: alle koekjes voor de helft opgegeten :rofl:

26 likes

Mn eigen haar geknipt en Mn moeder de schuld gegeven (die de avond ervoor mijn haar had geknipt). Viel door de mand toen ze mijn geknipte haren onder het bed vonden :joy:

17 likes

@Flamoes Omg ik ooook! Weet nog dat alles helemaal blauw was daar beneden hahaha

3 likes

Omg @LizzyBennet @anon66313343 dat zo veel mensen dit meegemaakt hebben. :open_mouth:

2 likes

Ah nee wat zielig en pijnlijk en ook een beetje grappig. Arma papa ook.

1 like

Hahaha oh god. Ben ik er nog prima van af gekomen.

Hahaha die opnerking doet me denken aan dat ik ooit heel stoer over een speel rek wilde springen, want dat deed mijn stoere buurmeisje ook. Natuurlijk landde ik met elk been aan een andere kant, en om stoer te doen riep ik met tranen in mijn ogen dat ik toch geen kinderen wilde. Hahaha snap ook echt niet waar dat vandaan kwam want was 7 ofzo.

13 likes

Ik herinner me ook iets doms/grappigs van vroeger. Was ongeveer een jaar of 7/8.
We (ik, mijn zusje en mijn moeder) hadden heel leuk bloemstukjes gemaakt. Het was rond de kerst en we wilden kerststukjes hebben voor in huis.
Hadden ik en mijn zusje super artistiek er sateprikkers in gestoken. Mijn moeder dacht waarschijnlijk ah prima ze hebben er lol in. Stukjes in de vensterbank gezet, gezellig voor de kerst. Waren we even vergeten te zeggen tegen mijn vader dat hij moest oppassen met de prikkers (en ze zaten echt tussen het groen, dus je zag ze niet heel goed en de puntige kant stak omhoog want die vond we mooier).
Bij het avondeten leunde mijn vader achterover en akelig dicht bij die stukjes met prikkers erin. Op een gegeven moment leunt hij te ver achterover en krijgt keihard al die prikkers in zijn achterhoofd. Eentje zat echt vast in zijn hoofd toen hij rechtovereind schoot :flushed:
Daarna moesten de prikkers uit onze kunstwerkjes :slightly_frowning_face:

11 likes

Toen ik 5/6 was fietste ik een keer in een parkje (echt ieniminie hoor) en er fietste een oudere jongen een stukje voor me. Hij fietste langs een struik en trok nonchalant een blaadje van de struik terwijl hij doorfietste. Ik dacht natuurlijk: dat kan ik ook. Raad maar wie er vervolgens met fiets en al in die struik lag.

22 likes

Tuffen tijdens het fietsen omdat je hebt gezien dat coole wielrenners dat doen en er vervolgens op de harde manier achterkomen dat je tegen de wind in spuugde…

24 likes

haha! Ik wilde ooit een keer heel nonchalant een kouwgompje uittuffen, waaide het zo via het raam bij de achterbank weer naar binnen. Precies op schoot bij mn moeder :grin:

19 likes

Mijn broer had ooit 2 (mannetjes)hamsters, maar omdat dat na een tijdje niet meer samen ging, kreeg ik 1 van zijn hamsters (was ik zielsgelukkig mee, haha). Op een gegeven moment had ik bedacht dat die twee broertjes best wel weer vrienden zouden kunnen worden en heb ik ze stiekem weer bij elkaar gezet. Binnen 3 seconden waren ze natuurlijk keihard aan het vechten en heb ik ze echt met 2 handen van elkaar af moeten trekken. Had daarna mijn lesje wel geleerd :yum:

3 likes

ahh arme kleine diafragma… Weet je nog wanneer je ontdekte dat je niet illegaal was?

6 likes