Ik heb ooit mijn vaders sokken als zogenaamde grap door de wc gespoeld, met lekkage als gevolg.
Niet echt dom, wel grappig:
Ik had blijkbaar net het woordje āneukenā ontdekt en we gingen verhuizen. Dus bijna elke doos had ik beklad met dat woord. In het nieuwe huis vroegen de verhuizers zich af welke kamer āneukenā precies was. Ik werd zo rood als een boei en iedereen moest lachen. Ik verdenk mijn ouders ervan om die mannen te vragen dit zo openlijk te vragen
Ik was een jaar of 8. We gingen met een aantal kinderen uit de buurt zwemmen. Nu stond er in het pierenbad een glijbaantje. Na er een aantal keer op de normale manier afgegleden te zijn vonden de andere het leuk om de glijbaan op te lopen. Ik kon dat ook wel, dacht ik. Niet dus. Ik gleed uit en sloeg vol met mijn kin op de (betonnen) glijbaan. Dat werd een retourtje ziekenhuis. Gelukkig geen hechtingen gehad haha. Ergste was nog wel dat mijn ouders er niet bij waren en de mensen met wie ik mee was zich schuldig voelde. Nergens voor nodig natuurlijk, want mijn ouders waren totaal niet boos op ze.
Vroeger was ik bij een vriendje van mij op de camping bij zijn oma en overgrootoma, mijn moeder was er ook. Toen vertelde ik aan hem een rijmpje waar zn overgrootoma ook bij was en dat was (ik kan het me niet meer precies herinneren) iets over een lekker wijf van nummer vijf en een potje neuken in de keuken? En die overgrootoma was echt totaal geschockeerd en zei dat ze het tegen mn moeder ging vertellen. Ik had echt geen idee dat wat ik had gezegd zo heftig was.
Ik moest net ineens hier aan denken:
Ik zat in groep 2 en het was bijna vaderdag dus iedereen moest een tekening maken. Ik heb geen vader, dus aan mij de taak iets moois voor mijn opa te tekenen. Geen flauw idee waarom, maar het werd een olifant met een hele grote piemel? Het ergste is nog wel dat de juf die tekening aan mijn moeder heeft laten zien toen ze erachter kwam en ik ām gewoon mee mocht nemen naar huis. Mijn opa heeft de tekening nog steeds ergens liggen, haha.
Haha ik heb hem opgezocht!
(deze moeder vond het duidelijk ook niet oke)
Haha wow deze deden wij ook! Met als afsluiter 'trek maar aan mān tiet, dan ben jij ām lekker nietā. Kinderen zijn zo raar he.
Haha linkertiet was het bij ons!
Je had ook die ene met melkmachientje ofzo, was ook zoān aftelrijmpje
Haha die ken ik niet! Ken je die van sneeuwwitje nog? Hee ho, hee ho, sneeuwwitje doet het zo. Benen wijd, kut gespreid, pik erin, nieuw gezin, hee hoo. Echt wtf haha dat zongen we dan als 9 jarigen
Haha omijngod ja!!!
āDraai een keer in het rond, stop je vinger in je kontā was favoriet bij ons
Vamos a la playa, de tieten van soraya
Wij hadden ook heftige versies op sinterklaas liedjes. Eentje met een mes in de rug van zwarte piet ofzo. Echt niet oke.
Tijdens de avondvierdaagse ook het liedje over het hondje van de bakker die zonder zwembroek ging zwemmen, SCHANDAAL HOE DURFT DAT VIEZE BEEST.
Ooooh die ken ik ook nog.
We leerde zelfs tijdens de muziekles op de basisschool een liedje over hondenpoep.
Wij zongen deze versie van het smurfenlied:
Waar komen jullie toch vandaan?
Uit de kut van Tante Sjaan.
Hoe kwamen jullie daar dan in?
Via de pik van Ome Wim
Wat hebben jullie daar gegeten?
Spermaballen, niet te vreten!
En wat hebben jullie daar gedaan?
Glijden van de spermabaan.
Haha bizar inderdaad dat je dat als kind gaat zingen.
Ik was vorige week op een familiebarbecue van mijn vriend en toen vertelde een van zijn tanteās zoān grappig verhaal: Ze moest haar zoon ophalen vanuit school (hij zat in groep 5), maar de lerares kwam eraan dat ze even mee moest naar kantoor omdat ze wat dingen moesten bespreken. Eenmaal in dat kantoor vertelde die lerares dus dat alle kinderen zo geschrokken waren van wat er in de oorlog met hun familie gebeurd was. Die vrouw had geen idee waar het over ging, want er was helemaal nooit iets gebeurd. Bleek dus dat die zoon stiekem mee had gekeken toen ze een of andere oorlogsfilm hadden gekeken thuis. Vervolgens heeft ie op school vertelt dat heel zijn familie was uitgemoord in de oorlog, hij had alles er bijgehaald, van gaskamers tot de naziās en weet ik veel wat. Hij heeft heel die klas op zān kop gezet met zān verhalen hahaha
Hahaha ik heb ook zoān fase gehad dat ik overal een piemel onder moest tekenen. Stick figure? Nee stick figure met penis! Geloof dat een van die kunstwerken zelfs heel lang bij mijn oma aan de muur heeft gehangen :ā)
Piemels tekenen op de nrc is nog steeds mijn favo facebookpagina
Hahahahaha ik moest serieus bijna kokhalzen van die omschrijving! Viel het je eigenlijk mee of tegen toen je zag dat het er niet als gehakt uit kwam?