Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Dit doet me denken aan dat ik me met een vriendin als oude bedelvrouw ging verkleden. Wachten bij de zebra en dan heeeeeel langzaam oversteken en een van ons ging naar de auto toe en vroeg: heeft u een aalmoes?

47 likes

Ik heb er nog lang last van gehad, en zo eens in de twee jaar deed ik als kind iets heel stout daardoor :smiley: Nu heb ik het gelukkig niet meer, ik denk dat het is beginnen minderen toen ik er met vrienden en familie over heb gepraat, omdat ik toen besefte dat veel mensen dat inderdaad hebben en daardoor had het minder macht voor mij!

1 like

Een raam ingooien van onze schuur omdat ik heel nodig moest plassen en geen zin had om om te lopen. Ik was een jaar of 4. En mā€™n vader was echt woedend. :joy: En uiteindelijk was het niet eens korter. :ā€™) Er een houten plaat op dat raam gekomen en al die tijd heeft dat erop gezeten, totdat het huis verkocht is. Maar elke keer als ik er langs liep moest ik weer even terug denken aan mijn 4 jarige ik.

6 likes

Dit doet me ook denken aan wat een vriendinnetje en ik altijd deden. We hadden in de tuin een boom staan die echt mega veel slakken aantrok. Dus wij gingen al die slakken vangen en bouwden met stoeptegels een hokje voor ze.
En daar begon de pret.
De slakkenrace.
Ze moesten tegen elkaar racen en degene die had gewonnen mocht door naar de volgende ronde. De verliezer jaā€¦ sorryā€¦ we waren kinderen van 6, stampten we dood. Zodat we alleen de besten over zouden houden.

10 likes

Ik heb als kind eens samen met een vriendinnetje ons misdragen tijdens een feestje. Wij moesten eerder naar bed dan het ā€˜volwassen feestjeā€™ was afgelopen, maar we wilden nog helemaal niet slapen. Vastbesloten om zelf boven ook nog een feestje te bouwen, hadden we allemaal hapjes en stukjes eten meegesmokkeld naar onze slaapkamer ; patatjes, plakje bladerdeeg met worstje erin, dat soort dingen. Wij boven dus lekker keten, kletsen, vreten etc tot onze moeders er lucht van kregen dat we niet sliepen, dus die kwamen kijken. Wij schrokken zĆ³ van die voetstappen op de trap en voelden ons mega betrapt, dus om straf te voorkomen moffelden we de resterende hapjes snel achter een schot in de muur. Drie keer raden wat haar ouders na een jaar pas vonden achter dat schot, stinken joh :sweat_smile::nauseated_face:

22 likes

Hahaha ik kan het me ook echt niet meer herinneren, ik was nog heel klein. Maar het is een bekende anekdote bij ons en ik nu vind ik die reactie van mijn moeder wel grappig

Hahah geweldig

Ik ga echt stuk, dit is zo erg hahahah

1 like

Vroeger speelde ik met mijn nichtje bij mā€™n oma, die op 4 hoog woonde. We vonden het een super leuk spel om een knuffel of iets dergelijks aan een touwtje (soms in een zakje) naar beneden te laten zakken terwijl de ander beneden stond te wachten (waar je je als kind wel niet mee kan vermaken). Toen kwam een van ons op het idee om een souvenir knuffel van mijn tante (die ook bij mn oma woonde maar niet thuis was) naar beneden te laten gaan. Helaas was net deze knuffel ergens op een balkon verdwenen. We zijn nog langs de deuren gegaan om te vragen of iemand een zakje met een knuffel erin had gevonden maar niks. Uit angst hebben we het nooit opgebiecht en volgens mij weet ze het nog steeds niet :whistling:

3 likes

Haha, ik probeer de logica hierachter te begrijpen maar ik kom er echt niet uit, waarom was het sneller om een raam in te gooien? Zat je vast in de schuur?

1 like

Nee totaal niet. :ā€™) ik snap de logica ook helemaal niet. Want het leek misschien korter omdat ik dan via de achterdeur kon, maar het was allebei rond de 200 meter.

1 like

Kinderlogica :heart: de beste die er is.

1 like

Haha mijn nichtje deed vroeger ook zoiets, die moest op haar kamer haar eten opeten als ze te lang treuzelde. Bleek later dat ze het op allerlei plekken verstopte, kwam mijn tante achter toen het toch wel begon te stinken op haar kamer :joy: toen moest mijn nichtje alle plekken aanwijzen.

4 likes

Een slak opgegeten.

7 likes

En ik zou een keer van de schommel springen. Toen landde ik op het terras, tussen de visite, op de tegels.

Als in? Hij liep over het pad en je at hem? Of in Frankrijk in een restaurant? :stuck_out_tongue:

Haha gewoon gevonden in de tuin, toen uit zijn huisje gepeuterd en opgegeten!

2 likes

Was het een aanrader?

Ik ben weinig ziek geweest als kind, dus voor de weerstand absoluut!

7 likes

Niet heel dom, maar wel onaardig: ik ging een keer in de ochtend als klein meisje op mā€™n vaderā€™s rug zitten met de mededeling dat ik hem wel even zou masseren, en dat vond mijn vader helemaal prima.

Schijnt niet zo lekker te zijn als dat gedaan wordt met de harde kant van een schuursponsje :woman_shrugging:

47 likes