Pippi vond schroeven ook lekker.
Het bleef niet alleen bij schroeven. Ook wel eens van die hysterisch gekleurde mini haarelastieken in mijn neus gepropt. Raar kind was ik als ik zo terug kijk.
Mijn broertje en ik stopten vroeger regelmatig boterhammen in de videorecorder. Om vervolgens videobanden erachteraan te proppen…
Heitje voor een karweitje op eigen houtje. We hadden al meer dan 10 gulden toen iemand ons erop wees dat je dat niet zelf mag doen maar dat dat georganiseerd moet zijn met een groep, bijv. vanuit de scouting.
Wel lekker snoep van gekocht hehe
Huh maar dat mocht toch gewoon? Dat was de manier om aan geld te komen als kind hahah
Huh dat is toch niet zo?
Dat mag wel hoor. Op een gegeven moment zeiden we “knaak voor een taak”. Die vrouw smeet toen de deur dicht.
Ja weet ik veel. Wij geloofden dat toen maar xD
Ik speelde vroeger allemaal van die zooi op internet. Stardoll, gosupermodel, missbimbo (omg kent iemand dat?? Was zo raar moest je een borstvergroting enzo ook doen hahaha) etc
Toen had ik een keer het meidenmagazine gekocht en daar zat een maand ‘superstar’ op stardoll bij. Ik helemaal gelukkig, maar mn beste vriendinnetje was jaloers. Die heeft toen met de huistelefoon naar stardoll gebeld en dan kon je dat dus kopen via de telefoonrekening. Uiteindelijk hebben wij echt op allemaal verschillende sites dingen gekocht via de huistelefoon, altijd bij haar want ik vond t veel te eng.
Dr moeder werd later een keer mega boos op dr broertje, omdat er voor 200 euro geld was afgeschreven van de telefoonrekening van Digidier. Blijkbaar ging dat samen met stardoll, en digidier speelde haar broertje dus
We hebben t nooit opgebiecht omg ik denk echt dat we dr wel 500 euro aan hebben uitgegeven
Ik had vroeger weleens last van rare gedachtes en ik kon die dan ook echt niet uit mijn hoofd zetten, zoals bv in de auto op de autostrade denken “wat zou er gebeuren als ik nu de deur open doe” en dan moest ik al mijn kracht gebruiken om niet de deur open te doen. Zo dacht ik een keertje op oudejaarsavond “wat zou er gebeuren als ik met een schaar in de zetel knip” en dat heb ik toen dus gedaan, waardoor er een gigantisch gat in de zetel zat, wat echt super hard opviel. Mijn arme ouders
EDIT: toen mijn papa erachter kwam en mijn naam heel kwaad door het huis riep, dacht ik in eerste instantie dat hij kwaad was omdat ik stiekem alle ferrero rochers opgegeten had en begon ik mij daarvoor te verontschuldigen haha
Dat ken ik alleen in de context van broers en zussen van iemand met een aandoening oid
Mijn moeder had een x een scheet gelaten toen we in de rij bij de slager stonden. Ik was toen nog heel jong en zei toen: mama heeft een scheet gelaten. Het stinkt hier.
Toen zei zij: mijn dochter hoeft vandaag geen plakje worst
:(
Ohja nog iets. Toen ik een jaar of 2/3 was, was mijn moeder iets aan het bekijken in een winkel. Toen ze zich omdraaide zag ze dat ik mijn jurkje had opgetild en tegen een boom zat te schijten. Zij heeft me via de winkelruit in de gaten gehouden en toen ik klaar was heeft ze me zonder commentaar meegenomen. Ze zegt nog weleens: als iemand wat had gezegd,hadden ze wat te horen gekregen!! Jij scheet tenminste niet op de stoep zoals de meeste honden.
Hahaha :’)
Ik ging toen ik 11/12 was met een collectebus van school langs de deuren voor zielige kindjes in Afrika en verdeelde het geld met een vriendin. Hebben toen 2 euro ingeleverd op school ofzo en in totaal zon 50 euro achter gehouden
Toen ik vroeger terugkwam van zwemles en buiten ergens op moest wachten, geen idee waarop, leek het me een goed idee om te doen alsof het hekje van de speeltuin een klimrek was. Ik liet me dus vol achterover vallen in de veronderstelling dat ik dan ook een mooi rondje zou draaien. Mooi niet dus, belandde vol met m’n kop op de stenen en heb er een best groot litteken op m’n achterhoofd aan overgehouden.
Toen we klein waren, sliep ik nog in een kamer met mijn broer. We hadden een stapelbed en hij kon dan altijd in het midden van de nacht in mijn bed boven kruipen. Ik duwde hem er altijd af. dus hij viel steeds van 2m hoog. Echt erg
Echt bizar eigenlijk dat het bij die kindersites ook al om geld draaide. En dat ze uberhaupt geld vragen terwijl ze weten dat zulke dingen gebeuren. Lekker makkelijk geld verdienen, maar zo naar dat ze dat bij kids op die leeftijd al flikken
Volgens mij zijn die sites echt rijk geworden door stiekeme aankopen van kinderen.
Ik ga hier echt stuk om wel terecht, kan je niet maken, je eigen moeder verlinken.
Hahahaha omg dit is zo terecht maar klinkt zo zielig.
Respect voor je moeder, knuffel voor Kleine PangurBan.