Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Nee! Omg. Ik heb wel eens gehad dat de voorkant van een zweerknopje, dus gewoon een kleine bolletje, in het gaatje verdwenen was. Maar niet een achterkantje! Die zijn vet groot.

1 like

Haha toen ik een jaar of 9 was ongeveer, overleed mijn hamster.
Ik was zo boos en verdrietig dat ik mij huilend achter de bank heb verstopt. Was alleen thuis met mijn vader en hij had dat niet door omdat hij zo druk bezig was met die hamster. Dus hij was mij kwijt en heeft echt ANDERHALF UUR LANG het hele dorp afgezocht, bij verschillende mensen aangebeld etc. etc. Hij riep mij natuurlijk ook overal in huis en ik heb gewoon anderhalf uur lang mā€™n mond gehouden en daar gezeten :joy: weet echt niet wat me bezielde

32 likes

Wow! Zoā€™n achterkantje is best groot? Zie je er aan de voorkant en zijkant niets van?

@Falafel hahahaha mag wel hoor.
@Banananana Echt? Is die er nu uit of niet?
@Pienchi en @voortaan Nee, je ziet er niks van gelukkig. Hij zit er nu al zoā€™n 13 jaar.

1 like

Jaaa joh! Ik drukte hem er meteen uit, door op de achterkant te drukken. Was wel even vaag hoor.

Gelukkig! Ik had het geprobeerd maar helaass

Ah dit is echt mega schattig!

1 like

Brood met kaas door de brievenbus naar buiten gooien, want dat vond ik vies. Toen was ik nog wel heel jong overigens, want ik begreep niet hoe het kon dat mijn moeder ze vervolgens vond als ze de deur uit ging naar haar werk. Mysterie :woman_mage:

45 likes

Ik had een dwerghamster en deed vaak bewust de kooi niet dicht maar liet hem op een kiertje omdat ik het zielig vond dat hij opgesloten zat. Niet heel gek dat op een dag er geen hamster meer in de kooi zat. Nooit meer een spoor van vernomen, ook geen hamstergeraamte.

16 likes

Wow maar, kun je nu nog wel oorbellen in of heb je na dit drama besloten noooooit meer oorbellen te dragen ??

Ja, ik kan nog gewoon oorbellen in en draag ook altijd nog oorbellen.

2 likes

Mā€™n opa was aan het slapen en toen heb ik 'm blijkbaar keihard in zā€™n buik geramd hahaha
Ik was helemaal geen agressief kind ofzo dus dit sloeg echt nergens op

11 likes

Haha ohhhā˜¹ļø Die dingen zijn ook zooo klein. Ik bouwde ook van Duplo blokken hele doorhoven waar hij dan doorheen moest lopen. Volgens mij was dat niet zijn hobby aangezien hij dan alles onderkakte.

2 likes

Haha love hamsters wij hadden ze vroeger ook altijd. Op een gegeven moment was er weer eens een dood en mn zus wist het maar die heeft het 2 dagen verzwegen omdat ze het niet durfde te zeggen haha. Weet nog steeds niet waarom, zal het nog eens vragen (is wel ong 15 jaar geleden for the record)

Toen mā€™n moeder ergens iets moest afgeven en ik in de auto bleef heb ik eens een geldstuk in de cd-speler gestoken. Ik was echt al elf ofzo dus wist heel goed dat dat niet zou werken en toch deed ik het. Het kwam er niet meer uit natuurlijk.

En mā€™n oma die bakte zelf brood, ik was daar dol op vooral wanneer het nog een beetje warm was. En dat brood stond dus af te koelen en toen heb ik uit het midden van dat brood echt een heel stuk eruit gehaald en opgegeten. Bleef uiteindelijk niet veel meer achter dan het omhulsel en was best zielig voor mijn oma.

Ik was verder een echt buitenkind. Ben meer dan eens thuis gekomen volledig onder de modder of onder de str*nt. Wat voor een meisje niet zo elegant was :grinning:

7 likes

Ik heb ooit als kind eens op vier autoā€™s ā€˜getekendā€™ met een steen omdat ik me verveelde of zo? Het waren de autoā€™s van onze buren. Was het al een beetje vergeten tot ik laatst de brief van de verzekering vond uit 1999: ā€˜uw dochter heeft onlangs vier autoā€™s bekrastā€¦ā€™ :rolleyes:

50 likes

Voor een jongen wel danā€¦? :sweat_smile:

10 likes

Nee haha! Maar toch werd het bij mijn broer meer aanvaard ofzo :joy:

1 like

Toen ik een jaar of 10 was heb ik een keer gemoond met vriendinnen. Moonen was echt zoā€™n ding door Jackass. Het was alleen aan een doorgaande weg van een klein dorp, dus ons kent ons. De moeder van een klasgenoot had ons herkend, dus dat hoorden we maandag ochtend in de klasā€¦ :redface:

19 likes

Een schroef uit een bankje opgegetenā€¦ mijn moeder heeft toen flink mijn ontlasting in de gaten gehouden. Ik heb tegenwoordig al moeite met een paracetemol doorslikken, dus daar begrijp ik tot op de dag van vandaag niks van.

16 likes