Ik had er nu 2 bij Amazon NL besteld. Daar waren ze ook €3,09. De verpakking leek iets cheaper, maar hij werkt net zo goed.
Mijn dank is groot! Ik heb ook een afspraak gemaakt
Echt nog geen 100 meter denk ik haha.
@May ik snap je verontwaardiging maar ik wilde er even dit toevoegen omdat dat voor mij dus wel een klein verschil maakt.
Je kan ook online bestellen, https://www.dmdrogist.nl/
Heb ik weleens gedaan, betrouwbare webshop. Let op, dit is dus niet van DM zelf!
Prijzen liggen iets hoger dan bij DM zelf. Maar voor mij loont het evengoed wel de moeite, want 2 uur rijden naar Duitsland.
Zie alleen dat ze die deo en Nivea doekjes niet hebben, maar wellicht wel andere spullen die iemand van jullie graag daar koopt?
Ze hebben wel een weekje vakantie las ik net, vanaf de 29e wordt er weer verstuurd.
Hoelaat ga je donderdag? Heb ook een test gepland haha
17.20, jij? En ga dan inslaan hahaha
Ohh dan ben ik al klaar haha. Ik moet om 14.45u
Ja pik dan ben ik nog aan het werken, wat is dat dan noe weer…
Ja sorry Sjef, ik laat wel nog wat over haha
Ja beter want ik moet geloof ik met een vrachtwagen komen.
Mijn ouders zijn vandaag bij de DM en ik zoek een gezichtsreiniger om te gebruiken na mijn olie als tweede stap, voor een droge huid. Iemand aanraders?
Ik vind deze heel fijn. Heel zacht voor je huid maar haalt wel alle restjes van de olie weg. Of gewoon zo als ik verder geen makeup op heb.
Thanks!
Ik ga dit weekend naar de DM weer bunkeren hoor, al mn haarverf en shampoo is op omg. Wil heel graag de shampoobars proberen van hun, iemand al eens geprobeerd?
Ja! Gebruik die van de Alverde heel graag.
Alles is op en ben al heel lang niet meer geweest, aankomende week eens even lekker inslaan!
Zie dat ze nu veel meer hebben en ook een crème spoeling variant? Oh…
Oeh oke, die ga ik eens bekijken! Ja zag op de website echt best wel veel soorten, dus vond het wel erg interessant om eens te proberen
De buit is binnen hoor!
Ben benieuwd hoe ze je bevallen, vooral de crème spoeling. En goeie buit!
Ik wil ook graag weer naar de DM, maar hoe doen jullie dat? Want Duitsland is nog oranje, dus bij terugkomst quarantaine plicht, of geldt dat niet voor een kort bezoek?
Wanneer je minder dan 24 uur in Duitsland bent, hoef je niet in quarantaine volgens