DM Topic

De voorgaande jaren hadden ze de kalendergeuren niet in het groot :sob:

1 like

Leef al maanden zonder de deo en dagcrème dus erg blij dat ik weer wat kon inslaan

9 likes

Word je de douchegel niet zat als je het 5 flessen lang gebruikt? En hoe lang doe je met een fles?
Die haarkleur 400 heb ik ook een paar keer gebruikt. Is echt een mooi kleurtje

Ik ben weer eens op bezoek bij mijn moeder en alle voorraad thuis was op. Stond vanochtend om 08.00 voor de winkel. Als een malle met mijn lijstje door de winkel gelopen. Stond om 08.20 weer buiten. Gelukkig was het er nog rustig! Voelde me ook vet illegaal toen ik over de grens reed.

15 likes

Moet je nu trouwens een medisch mondmasker al op? M’n voorraad is ook bijna op haha.

Ik las vanmorgen dat het nog niet zo is. Moet denk ik ook even snel gaan tanken en naar DM voor dat zover is.

2 likes

Vanaf maandag. Maar hoe wil je aan een medisch mondmasker komen? Ofja hoe had jij een voorraad.

1 like

Dat is vanaf maandag inderdaad.

1 like

Ooh nee bedoel mn voorraad aka shampoo etc! Geloof dat ze die medische mondmaskers in de supermarkten enzo gingen verkopen, iig bij de apotheker.

Vanaf maandag, maar als ik het goed begreep (mijn Duits is niet fantastisch) mogen die blauwe wegwerpdingen ook. DM verkoopt zelf ook verschillende mondmaskers.

1 like

Ahhh zo, heb t verkeerd begrepen

1 like

Het verschilt per Bundesland wat de regels precies zijn. In Bayern moet het bijvoorbeeld een FFP2/N95 masker zijn, hier in Berlijn mag het ook zo’n (blauw) operatiemasker zijn (gelukkig, die blauwe zijn 0,50€ of minder p/s vs. 3€ of meer p/s voor die FFP2 dingen). Ik neem aan dat de meesten van jullie naar NRW gaan, daar mag idd ook zo’n operatiemasker.

2 likes

Tipje voor degenen die graag een aluinstick deodorant gebruiken: Balea heeft er tegenwoordig ook één voor maar 2,25

image

5 likes

Ik mis de dm zo erg. Wat is dit prijsverschil :woozy_face:

8 likes

Same :cry: Mijn favo deo was op:

Gewoon dik €5 verschil!
Heb m uiteindelijk goedkoop via Amazon besteld.

4 likes

Maar je krijgt een gratis kokosschaaltje!

Ik heb me voor donderdag een test ingepland in Tuddern (is gratis boven het reisbureau, met dank aan @GEEZ ) zodat ik vrijdag voor half zuid Limburg weer een voorraad kan inslaan! :grin:

14 likes

Dit is ook mijn holy grail deo!! (En van mn vriend inmiddels ook) Ik vertik t inderdaad om m via kruidvat te kopen. Normaal nemen we 8 stuks van de dm mee zodat we even vooruit kunnen, maar die voorraad is al lang op :frowning:

Huh, hoe dan? Je mag toch officieel gezien al de grens niet over zonder test?

Nou die testlocatie ligt echt net over de grens en heb een mailbevestiging.
Wel blij mee, aangezien ik daar normaal altijd wel m’n boodschappen deed.

Is even ver als naar ander winkelcentrum hahaha, misschien nog wel dichterbij.

2 likes