Iemand ervaring met die Balea bruiningsdruppels voor het gezicht?
Dat gaat er volgens mij over dat je in Duitsland niet in quarantaine hoeft als je minder dan 24 uur in het land bent. Sinds 1 juni is er een quarantaineplicht in Nederland en zou je dus in quarantaine moeten na een bezoek aan Duitsland, omdat Duitsland voor ons nog oranje is. Ik vroeg me ook al af of daar ook die uitzondering voor geldt, maar kan er nog niet echt iets over vinden.
Die heb ik gemist die zou ik wel willen testen hoor, even kijken of er geen amandelshit in zit.
Emmy van Sintia had het daar een keer over in dr blog. Vond het wel interessant
Ja, ik! GROOT fan haha!
Edit:
Blijkbaar ook nog in een andere post het ooit gezegd, heb ook het idee dat ik daar nog veel vaker over heb gepost haha
Voor mân mede DM fans in de grensstreek, je kunt ook online bestellen en het in de winkel laten bezorgen
@Pantalones chillll
Is er toevallig iemand die binnenkort naar de DM gaat en voor mij een paar potjes crème mee zou willen nemen? Mijn dag- en nachtcrème zijn bijna op, maar ik woon in Noord-Holland dus ik kom zo gauw niet bij een DM in de buurt.
Djuu ik was er gister, de schappen waren leeggeplunderd door de Hollanders die weer mogen komen geloof ik
Maar show me wat je voor een crème wilt, ik zal er toch nog heen moeten. (Is toch om de hoek)
Haha mijn vriend gaat bij iemand op bezoek in Berlijn dus ik heb even een waslijst xxl meegegeven.
Heb echt zo veel zin om er heen te gaan! Binnenkort ga ik denk ik. Ik ga altijd twee rondes met ook echt twee keer afrekenen.
Oh dat zou super zijn! De Q10 dag- en nachtcreme van Balea!
https://www.dm.de/balea-q10-anti-falten-tagescreme-p4058172701603.html
https://www.dm.de/balea-q10-anti-falten-nachtcreme-p4058172701566.html
Die zijn zonder parfum, klopt dat? En zijn ze ook een beetje goed hydraterend? Want dan zouden het mooie vervangers zijn voor Paula Begoun. Ik heb de sensitive van Kruidvat geprobeerd, was ook erg goed maar iet hydraterend genoeg.
Lol ja heb zelfs nog even een foto gemaakt.
DE deo was er niet (was jij me voor hahaha?)
Maarja ben zelf onderdeel van het probleem dus mag niet zeiken (alleen koop ik maar weinig en sowieso niks in bulk)
Edit: stond eerst ook nog een mooie pizzafoto, oeps
Nee helaas, gisteren ook al niks niet eens aangevuld zo te zien haha.
Wij Nederlanders zijn gewoon aasgieren wtf
Jeetje!! Was dat in TĂźddern? Wilde vandaag gaan, maar in Gangelt, ik sla maar even over denk ik.
Het was wel op dezelfde dag als dat jij er was dus denk (/hoop) dat ze het inmiddels hebben aangevuld haha.
@puntjes Yes, in TĂźddern, maar dit was eergisteren. Rond 16.30 zoiets
Ik vond het niet echt druk verder, alleen dit schap was dus leeg en mijn favoriete (olie) douchegel en de baardolie van mijn vriend waren ook op, maar voor de rest leken ze wel best wat voorraad te hebben. Denk dat de haarproducten net waren bijgevuld want die banana hair dinges hebben ze bijna nooit maar nu bijvoorbeeld wel.
Ik heb even op de potjes gekeken, maar daar staat geen ingrediÍntenlijst op. Ik vind ze heel goed hydrateren, de nachtversie natuurlijk meer dan de dag. De dagcrème trekt snel in en geeft een lekker zacht gevoel aan je houd. De nachtcrème is een stuk dikker en heel erg voedend. Ik had ze ooit in een adventskalender van Balea en sinds dien koop ik ze altijd als ik in Duitsland/Oostenrijk ben, heel tevreden mee en zeker voor die prijs! Ik doe denk ik ook wel een jaar met de potjes en ik smeer nagenoeg iedere dag.
Ik was een paar dagen geleden in Gangelt en Tuddern geweest en beiden zagen eruit zoals de supermarkten in de toiletpapiercrisis vorig jaar . Toen doorgereden naar herzogenrath en daar was alles op voorraad en stond het personeel nog fanatiek aan te vullen!