Heeft iemand gebruikt gemaakt van de webshop? Ik wil een aantal dingen bestellen die alleen online verkrijgbaar zijn. Omdat ze alleen in Duitsland verzenden wou ik het naar een Hermes parcelpunt laten verzenden en het daar zelf ophalen.
Ik ben maandagavond nog naar Duitsland gereden om te tanken en even langs de DM te gaan, dat kon prima. Er reed zelfs politie achter ons maar zijn niet aangehouden. Voor zover ik weet mag je op dit moment voor korte bezoekjes Nordrhein Westfalen in zonder in quarantaine te hoeven, als je binnen 24 uur maar weg bent.
Ik las dat wij vanuit het oosten ook nog wel even een dagje de grens over mogen!
āEen regeringswoordvoerder van Noordrijn-Westfalen laat weten dat de meldingsplicht is geschrapt voor āklein grensverkeerā, bezoekjes die minder dan 24 uur in beslag nemen.ā
Serieus, dan zou ik alsnog naar Duitsland mogen! Waar lees je dit?
Dit is echt enorm goed nieuws!
Snap alleen niet of je dan als Hollander die in Limburg op vakantie is, mag gaan
Als je binnen 24 uur NRW verlaat, denk ik dat dat mag.
Ik had het via een artikel in de Tubantia, maar andere bron is beter denk ik haha.
Ik was ook al blij want wilde nog een kalender halen.
Stond ook ergens op de liveblog van de NOS.
Ik had gisteren een horrordag op het werk, megadruk geweest, dus ik had de hele dag geen nieuws gezien. Normaal hou ik het wel in de gaten.
Ben echt heel blij met dit nieuws.
Nederlanders kunnen vrijdag weer tanken in Nedersaksen https://nos.nl/liveblog/2351152-tienduizenden-voor-pelgrimstocht-in-senegal-biden-wil-geen-debat-als-trump-nog-covid-heeft#UPDATE-container-48111779 via @NOS
Omg yes super bedankt dat je dit deelt @jolie @vaiana @takkie
Nu kan ik zonder zorgen weer uitkijken naar mān tripje volgende week
Ben er ook erg blij mee! Wil graag eind oktober een dagje naar Duitsland. Lekker even inslaan bij DM in Kleve. Was al bang dat het niet door zou gaan.
Gelukkig kan dat weer (hopelijk eind oktober ook nogā¦)
Nordhorn (bij Rewe) heeft ze!
Mān ouders hebben 'm afgelopen week uit bad bentheim meegenomen
Een beetje doorgeslagen, een jaar(en)voorraad aan douchegel (ik kom nooit bij DM, want woon in het westen). Ik vond die Sense of magic douchegel heel lekker ruiken, dus had er later nog meer gehaald.
Omg die geur van die adventkalender vandaag. Wafels en chocola
Ja heel lekker! Hebben ze die ook in het groot?