Je kan bij elk product kijken of het op voorraad is in een bepaalde winkel door de plaatsnaam in te vullen van de winkel waar je naartoe wilt!
Oh top!! Thanks voor de tip
Omg ze verkopen Cosrx in Kroatië?!
Ben benieuwd hoe je het vitamine c serum vindt! Ik krijg bijna niets uit die dropper nl.
Soms zit er te weinig lucht in een dropper waardoor die geen product op kan zuigen/er geen product uit kan komen, kan helpen om dan een paar keer lucht in het flesje te pompen en dan kan ie wel product pakken.
Het werkt, dankjewel!
Volgende week zaterdag ga ik naar duitsland met mn moeder met de auto Zo veel zin in, ik heb zo veel nodig van de DM. Nu alleen hopen dat we nog mogen gaan op die zaterdag
Als je niet uit N- of Z-Holland, of Utrecht komt voorlopig nog wel
Wat is dat vitamine c serum dropper? Zie het hier wel vaker voorbijkomen
Het oranje doosje op de foto van Daytona hierboven!
Niet vergeten in de DM app te kijken bij de Coupons. Bespaart mij altijd wel een paar euro!
Haha ja zover was ik al. Wat doet het dan enw aar is het goed voor?
Ik heb precies die shampoo&conditioner van hair biology en ben er echt heel erg blij mee!
Net bij een DM geweest die volgens internet adventskalenders op voorraad zou hebben… Niet dus. Volgens de medewerkster volgende week.
Wat is de fijnste DM in de buurt van Maastricht?
Gisteren heb ik ze gezien in Kleve!
Aachen. Kan je met de bus heen en er zitten er een aantal, dus als een niet heeft wat je zoekt kan je naar een ander
Hmm iemand toevallig ook al in Nordhorn of Gronau gezien?
Iemand de kalenders al gespot?