DM Topic

https://www.dm.de/search?query=adventskalender&searchType=product

Ze staan online! Dus zullen binnenkort in de winkels verschijnen. Weet niet of er nog anderen bij gaan komen.

7 likes

Geen Alverde dit jaar? Al ziet die van Balea er wel goed uit!

Als ik Google op Alverde adventskalender 2020 vind ik niks… maar misschien is het gewoon nog vroeg!

Ik heb de add plex ook geprobeerd! Ik merk geen gigantische verschillen, maar heb wel het idee dat mijn haar wat steviger en zachter aanvoelt en er een mooie glans over zit. Vind het niet te vergelijken met een olaplex behandeling bij de kapper, maar wel fijn voor een keertje dus.

Gisteren mijn vader naar de DM laten gaan om te vragn naar de Balea kalender. Over 2/3 weken verschijnen ze in de winkel :scream:

5 likes

Misschien een overbodige tip, maar je kunt via de website in de gaten houden of de kalenders op voorraad zijn in een DM bij jou in de buurt. Er staat zelfs hoeveel ze op voorraad hebben. Dan hoef je niet onnodig naar Duitsland te rijden haha

Zie nu ook o.a. een Nivea kalender, Trend it up en zelfs een sokken kalender op de Neu pagina staan. Ook de Alverde staat nu op de site :grin:

2 likes

Ben benieuwd naar de droogshampoo!

5 likes

Oehh ga je voor paars haar? :heart_eyes:

Heb ik al! Het is meer aubergine, maar op foto’s is het altijd donkerder :frowning:
Mn haren zijn echt net gewassen, dus ziet er een beetje gek uit

10 likes

Hoe werkt de traum locken creme?
P.s. je hebt mn favoo eyeliner everrrr gekocht :heart_eyes:

Oef geen idee, ik ga hem aan mn zus geven! Heb zelf namelijk mega stijl haar haha.
Ja die eyeliner is fijn he!

Ik ben vandaag ook weer na lange tijd naar de DM geweest. De buit van vandaag :heart_eyes:

43 likes

De linkerhelft is voor mij en de rechterhelft voor man. Alle verpakkingen van hem zijn donkerblauw, zo saai

11 likes

Dat had ik niet eens door!! Grappig😄

Door jou ga ik heel veel geld besparen!! Ik heb de shampoo gekocht en 'm iets langer laten zitten dan dat ik bij Fudge doe en ik zie geen verschil in resultaat. Thanks a lot :ok_hand:

2 likes

:clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

Joepieeee! Bij vriendinnetje werkt ie ook top!

1 like

Weet iemand toevallig of de adventkalenders al in de winkel staan? Kan het op de Website niet vinden :relieved:

Ik heb ze niet gezien bij verschillende dm winkels in Oostenrijk afgelopen week.

1 like

Ik maandag ook nog niets

1 like

@LegallyBlonde ooohh ik ga dit weekend en wil zo graag die van Balea, hoop echt dat ze snel komen :pleading_face: