Aangezien ik natuurlijk in de buurt woon, geen mega shoplog.
En de rekken waren echt zooooo leeg en het was enorm druk
Hoe werkt die add-plex eigenlijk? Kun je dat als een soort masker of treatment gebruiken? Vergeet er steeds naar te kijken bij DM
Ja haha schijnbaar wel. Maar of het iets is.
Die Elvital purple is echt goeie man heel paars en dik ook & het masker is ook super!
Die lepeltjes hebben wij ook veel gebruikt! Zijn heel fijn.
Ik heb die spray ook en echt een miskoop, eerste ingrediënt is alcohol en zo ruikt het ook. Durf het niet te gebruiken, ben bang dat m’n haar in de fik vliegt.
zit nu in mn haar en ik wilde net föhnen sheisse
Wow mijn haar is nog nooit zo glad en zacht geweest! Het werkt gewoon echt Was al bang dat ik opnieuw mn haar moest wassen haha maar ben er echt blij mee
Zijn de adventkalenders al te koop? Die van de DM blijven gewoon de beste!
Ik was er dinsdag en heb ze toen nog niet gezien!
De DM in Tuddern/Selfkant is maar 10 minuutjes met de auto vanaf mijn ouders. Nu woon ik zelf voor studie in BE, dus elke x als ik daar ben heb ik echt de winkelwagen ram vol. En dan nog lekker bij de Rewe soep (spargelsuppe + broccolisuppe <3) in pakjes kopen, bij de Aldi een berg pijnboompitten en bij de dierenwinkel een speeltje voor mijn konijn.
De Clipper thee (daar heet het Cupper) is trouwens ook een aanrader. Allemaal andere smaken dan je in NL/BE kan krijgen.
Is nog veeel te vroeg voor
Duitsers zijn altijd vroeg
Behalve met scoren tijdens wk’s…
Heb je de Add Llex al gebruikt? Hoe bevaltt die?
Een balletje voor de kruimels in je tas!
Nee nog niet, ga hem denk ik dit weekend eens gebruiken
Ik heb de Add plex als kuur gebruikt maar vond het niet heel bijzonder. Je moet dan de 2 zakjes mengen, laten intrekken met folie en eerst 3 minuten met de fohn erop en dan nog eens 12 minuten laten zitten. Dit heb ik allemaal braaf gedaan, maar merk niet veel verschil met een normaal haarmasker. Ik had eigenlijk iets meer inhoud verwacht, het was best weinig, een volgende keer zou ik 2 verpakkingen gebruiken voor half lang haar. Het rook wel lekker trouwens! Deed me aan Rituals denken (die oranje lijn als ik me niet vergis).