Hou je van nagellak? Trend it up! vind ik mooie en goedkope nagellak.
Verder haarmasker van Garnier fructis Hair food ook mijn persoonlijke favoriet. (Macadamia geur vind ik het lekkerst)
Ik vind de Q10 dag- en nachtcrème van Balea ook heel fijn!
Oh wauw ik zat nog met de oude prijs in mijn hoofd!
Sinds Corona ben ik er 1 keer geweest en toen heb ik niet op prijzen gelet, maar diverse soorten badschuim blind in mijn kar gegooid.
Ik heb een kennis die van DL naar NL is verhuisd en die stond ooit schuimbekkend bij de Etos toen hij de prijzen zag van de badschuim. Kan ik me wel voorstellen.
Btw is lager in duitsland nu
Alles wat je normaal in Nederland koopt bij de drogist is goedkoper, dus daar zou ik ook naar kijken!
Ik en mijn dochter gebruiken de olie ook direct na het scheren onder de douche. Heerlijk voor je benen.
Mijn aankopen van vandaag:
De dichtstbijzijnde dm is 1,5 rijden voor mij en is in Selfkant (?)
Iemand daar al geweest en is het de moeite om te gaan?
Ik zou dan even een half uurtje doorrijden naar Aken
Ik vind die in selfkant heel chill! Heeft ook NYX
Dat is de DM waar ik altijd ga (Selfkant/Tuddern). Puur omdat hij het dichtstbij is voor mij. Maar het is daar wel prettig winkelen vind ik. Liggen ook meerdere winkels bij elkaar daar, zoals de Lidl, Aldi, Deichmann, das Futterhaus (is een dierenwinkel haha) en nog veel meer. Het is niet te vergelijken met Aachen denk ik. Tuddern/Selfkant is echt iets waar je heen gaat om boodschappen te doen, je kunt er niet rond slenteren of zo haha.
Vanuit mijn locatie is het zelfs maar een kwartiertje verder blijkbaar, dus waarschijnlijk wordt het Aken
@Geo @Mila
Denk dat ik er dan meer een dagje uit van maak naar aken en als ik ooit eens puur voor de dm zou gaan dat het dan selfkant zou worden, thx voor jullie antwoorden!
Yes oh yes, ik ga zometeen naar de DM! De Garnier deo staat op mijn lijstje. Vinden jullie trouwens de spuitfles of roller daarvan fijner? Of is dat puur wat je eigen voorkeur is?
Ik gebruik alleen maar rollers en vind die van garnier heel fijn! Denk verder idd eigen voorkeur of je liever roller of spuitfles gebruikt
Ik heb de spray. Vind de geur aan het begin niet zo lekker maar hij werkt wel goed volgens mij; in elk geval tegen zweetlucht bij mij.
En ff lunchen bij Grenzenlos
Haha ja en daarna een ijsje bij Gelamio
4 gangen diner voor maar 12 euroooooo met de eeuwig verkrijgbare socialdeals🤣
echt? Zo goedkoop !