Ah serieus ik heb deze laatst ook gekocht en ik vind het helemaal niks?? Ik heb het idee dat het niks doet? En dat blokje waardoor het scheermes makkelijker over je been moet gaan, komt geen spul vanaf.
Ja want je hebt ook nog verzendkosten, tenzij je besteld voor een bedrag boven de 20 euro en je kan volgens mij niet met Ideal betalen? Ik heb helaas bonnetje weggegooid dus weet niet meer exact hoe duur ze waren.
Oh ik vind ze heel chill, en blijven ook heel lang goed scherp en schoon. Dat blokje komt idd niet zoveel vanaf, maar ik scheerde nooit met scheerschuim dus dat maakt me niet zoveel uit.
Als het goed is kan je via de Nederlandse versie wel met iDeal betalen en volgens mij met gratis bezorging (ik heb iig geen Prime). Heb ik iig de vorige keer wel gedaan.
Ik zie ook dat de originele 3,85 is
Dit zijn ook mijn favo ja! Alles is echt na 1 keer scheren glad en zacht en krijg ook geen rode bultjes.
Deze eeltcreme is heel goed!
Ik vind Amazon kut haha maar ik zag bij jouw link boven de 20 euro gratis bezorging. Iig ik vind ze fijn! Verder ben ik geen fan van balea alleen ze hebben wel zo’n lekkere verkoelende spray. En ik vind de zonnebrandcrème van het huismerk DM fijn. Sundance heet die lijn dacht ik. En ook handig als je een lage factor zoekt, want ik zie overal 30+. Ik heb factor 6 van die lijn.
Nope, ik heb nog super veel op voorraad.
Dit was gewoon hebberigheid + mn moeder die altijd losgaat als ze in een winkel is.
Oh die mesjes zijn 3,75 per 3. Dat vind ik niks voor mesjes die zo lang meegaan. Heb ook nog micellair water van Garnier gekocht voor 3.65, dat is in Nederland ook een stuk duurder toch. Ja zo’n 6.45. en nog wat reiningsspul van balea maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, was maar 95 cent.
Is die net zo fijn?
Alleen de geur is anders.
Top!
Voor de nagellak liefhebbers. Ik raad deze nagellak van trend echt aan.
Heb spijt dat ik de andere kleuren niet heb.
Jaa! Ik heb een oudroze (soft matte) en hij is zo mooi! Echt een aanrader dat merk!
Lol moest van mezelf een selectie maken van de nagellak die ik mag gaan meenemen met verhuizing en nu ben ik dus geïnfluenced en wil ik deze glitternagellak gaan kopen, terwijl dat helemaal niet bij me past.
Edit: ze waren op haha, goedzo DM
Reply op mezelf. De witte borstel van ebelin voor gezichtsreiniging vind ik niet bijzonder.
Dacht dat ie op batterijen werkte maar is een handmatige borstel.
Wat staat er op je lijstje?
Ik vind ook die simpele dingen zoals wattensfaafjes en -schijfjes fijn, tissues. Clipper thee koop ik er ook, weet niet of het scheelt met in NL. Schoonmaakmiddelen en wc papier koop ik er ook.
Badschuim van 55 cent in allemaal verschillende geurtjes. En als je een bad hebt; badzout in kleine zakjes van Balea voor 75 cent.