DM Topic

Ik ben onlangs geweest en ik kon hem ook weer niet vinden :joy: :sob: Wel die van Alverde, dus die maar meegenomen, maar deze stond daar niet bij.

Ik kon die lash booster ook niet vinden. Staat het bij de make-up?
Heb nu ook die van alverde. Eerder gebruikte ik die van Revitalash maar daar zit dat stofje volgens mij in en prijzig.

Ik ben afgelopen week 2x geweest omdat ik niet gekocht had waarvoor ik kwam. Ik was toch paar dagen in Duitsland.
Echt veel weer, maar kan jaar vooruit oid. Iig met de deodorants haha.
Wat er niet op staat is pak luiers, thee en vitamine.

Samenvatting

11 likes

Ik ga het kopen en binnenkort even een review geven! Kan het voor dat geld wel proberen.

1 like

De voorraad weer aangevuld. Totaal €63,30 maar ik had wat coupons in de DM app waardoor ik op €58,94 uitkwam

Heb de Add Plex ook meegenomen @klaariskees, daar was ik ook benieuwd naar

10 likes

Ik heb hier nog een (ongebruikte) Lash cocaïne wimper serum. Iemand die deze wil hebben voor de verzendkosten? Of eventueel ophalen (Overijssel)

Oeh! Zou ik hem mogen?

Tuurlijk! Wil je mij een privé berichtje sturen?

1 like

Had mn moeder geappt of ze een paar dingetjes wilde meenemen uit Duitsland, heeft ze alles dubbel gekocht :smiling_face_with_three_hearts: Kende de DM helemaal niet dus heb maar de favorieten uit dit topic gevraagd, hoop dat het bevalt.

73 likes

Wat lief van haar!

1 like

Oeps!

44 likes

Weet iemand een goede vervanger van het Garnier bananenmasker? Sinds ik zwanger ben kan ik helaas niet meer tegen die bananen geur, dus ik zoek iets anders voor mijn droge haar.

(En mocht je nog andere DM tips hebben, drop ze vooral :blush:)

1 like

Ze hebben ook een papaya versie en een aloe vera versie, misschien zijn die geuren wel oké? Ik vind zelf de bananen ook veel sterker ruiken dan de aloë vera variant.

1 like

Goeie! Ik wist niet dat ze ook andere geuren hadden, thanks

Die papaya geur vond ik ook erg overheersend en qua werking bij mijn haar echt niet boeiend

Er zijn 4 geuren in totaal waarvan de bananen het heftstigst is. Vind zelf de macadamia geur het lekkerst

2 likes

Wat is die föhn lotion voor spul?

Beschermt tegen hitte en geeft volume

Heb je al iets kunnen uitproberen? Mooie buit haha hopelijk bevalt het allemaal :grin:

Bij mij is de banaanversie steeds uitverkocht en dus heb ik nu de macademiaversie!

1 like

Ik vind deze heel fijn. Ik kan ze in Nederland nergens vinden, alleen online te bestellen maar dat is veel duurder.