DM Topic

Ja lijstje maken helpt echt! Voorkomt ook dat je mega veel haalt waarvan je de helft niet gebruikt.

1 like

Ik heb gisteren dus die roller deo voor het eerst gekocht nadat iedereen in dit topic er zo enthousiast over was. Maar ik ruik dus vandaag gewoon naar zweet en dat heb ik normaal echt nooit :disappointed_relieved: Zo jammer!

Ik hoop dat het voor jou wel werkt! Ach het was zo goedkoop, dan is het ook helemaal niet erg.

1 like

Bij mij doet ā€˜ie ook niksā€¦

1 like

Weer een voorraadje want was er al lang niet meer geweest. Ik koop daar trouwens ook altijd gedroogde plant/kruidenmix voor mijn konijn, ā‚¬1,75 per zak. Dit keer 6 zakken ingeslagen :joy: De Garnier antiklit/conditionerspray is mā€™n favo maar die was bij de DM helemaal op en in een andere winkel stond er nog maar 1 :frowning:

13 likes

Dm heeft nu ook van dat bananenmasker een conditioner. In een fles en ik voel weinig verschil met het masker en de geur blijft bijna een dag hangen!

2 likes

Heeft iemand hier de add plex geprobeerd? Komt het een beetje in de buurt van olaplex? Ik wil het graag als gewoon een behandeling op mijn haar doen.

En zelfs ook nog een shampoo! Die heb ik al geprobeerd en vind ik niet zo fijn, terwijl ik het masker wel heerlijk vind. Daardoor durfde ik ook niet de conditioner te kopen, maar misschien moet ik hem toch proberen!

1 like

Ik heb net die mineral deo van Garnier gehaald omdat ik die hier heel vaak zag. Weet niet eens wat hier nu speciaal aan was, gaat het om de prijs of ie ie heel goed? Ik zie ook niet wat ie in Nederland kost.

Ik heb ā€˜m ook gebruikt en heb ook nog niet gevonden wat er speciaal aan is, vind m gewoon prima.

1 like

Hij blijft bij mij ook heel lang ā€œnatā€ onder mā€™n oksels. Soms sta ik met een papiertje te wapperen zodat het opdroogt en ik me aan kan kleden.

2 likes

Van welk merk is deze?

Huismerk volgens mij dus Balea

Ik kan alleen zoā€™n zakje haarmasker daarvan vinden! Of bedoelen jullie die ook?

https://www.dm.de/fructis-maske-hair-food-banana-p3600542129251.html

Deze!

1 like

Ah die shampoo ziet eruit als een fles mayo haha, lekker

3 likes

Garnier

1 like

Ik heb op aanraden van @Mhysa (geloof ik?) het Lash CocaĆÆne serum bij DM gekocht. Nu een week of 6 in gebruik en mijn wimpers zijn echt beduidend langer! Yes!
Deze werkt bij mij vele malen beter dan het paars/roze flesje.

Dank voor de tip! En dus een vette aanrader!

4 likes

Waar ligt dit? Heb nu al twee keer gezocht maar kan hem niet vinden :joy: En weet iemand of hier dan ook die schadelijke stoffen in zitten die bij Revitalash niet meer mochten?

Ik geloof niet dat hier bimatropost in zit.
En ik snap je zoektocht wel.
Ik heb hem gevonden in het schap met de gezichtsverzorging. Roze verpakking, is van het merk Svenja Walberg:

3 likes