Jeej leuk!!! Kan je goed Duits? Zo nee stuur me dan gerust fotos van de achterkant, dan kan ik het vertalen. Maar ik vind de blauwgroene lijn van Balea erg fijn voor de jonge huid, met alverde gezichtsverzorging heb ik geen ervaring
Yes ik kan gelukkig Duits, maar ben gewoon echt een sucker en een noob op het gebied van huidverzorging. Heb Philosophy geprobeerd, maar mn huid werd daar gewoon ruk van haha. Zag hier best vaak goede reacties over producten, maar die kon ik niet altijd vinden (en nu ook niet meer in het topic terugvinden). Ik ga eens kijken naar de blauwgroene lijn van Balea! Vind dat ook wel echt een fijn merk, thanks!
Oeh ik ga ze opzoeken op de website, thanks!
Ik kan de producten van HEJ aanraden!
Sowieso de gezichtsreinigingsschuim en de face fluid met spf
Bij mij werkte hij helemaal niet, echt jammer. Had gehoopt m’n was dag te kunnen rekken met die shampoo maar helaas.
Ik ga van de week eindelijk ook weer, lijstje ligt al klaar. Weer even goed de voorraden aanvullen allemaal!
In Duitsland zijn zeker nog mondkapjes verplicht in de winkels? Ik ga volgende week een paar dagen naar Arnhem, dan kan ik vast ook wel richting een DM. Heb shampoo zonder sulfaten etc nodig oa.
Tips voor een mooie DM zijn welkom!
Vanaf Arnhem is de DM in Kleve (emmericherstrasse) het makkelijkst. Een grote DM en gratis voor de deur parkeren.
Edit: mondkapjes zijn idd verplicht.
Thanksss! Heb nu al voorpret. Grootste uitje sinds 2019 zo ongeveer
Dit is mijn buit van gisteren. Heb normaal die groen/paarse versie van de garnier deo, maar die was uitverkocht in mijn DM.
Joehoeee welke Duitse stad is het leukst over de grens bij Arnhem? Kleve ken ik al wel en vind ik niet zo leuk.
Hoe ver over de grens? Je bedoelt denk ik om naast de DM ook nog verder de stad in te gaan?
Dan is Kleve idd niet de leukste stad, centro in oberhausen of Essen zijn dan leuker, maar wel wat verder rijden. Bocholt zou ook kunnen, maar qua stadscentrum is dat redelijk met Kleve te vergelijken, iets groter, niet heel veel gezelliger.
Thanks! Ik bedoelde idd een stadje of groter dorp waar je ook een beetje leuk door het centrum kan wandelen, maar het niet heel erg druk is…
CentrO vind ik niet zo leuk, maar zat idd al te twijfelen over Essen.! Bocholt ken ik niet
Gebruikt iemand de coupons uit de app wel eens?
Zo ja, laat je die gewoon scannen bij de kassa?
Ik heb toevallig zaterdag gebruikt. Er staat een scanner en kn je zelf je kaart scannen
Emmerich, Münster, Rheine.
Aken is ook heel leuk maar oeps niet bij Arnhem
Oeh ik ga volgende week op vakantie in Duitsland en ik heb helemaal zin om naar de DM te gaan maar ik ben altijd helemaal overweldigd door het assortiment en dan koop ik maar niks. Ga dit topic maar even doorspitten.