Hallooo deel dan ook even de plaats
Dank jullie wel @Mar en @kika, dan weet ik waar ik aan toe ben. Toch maar doen dan, of naar Kleve, heb nog bijna 2 weken om daar over na te denken
Hahaha sorry! Herzogenrath
En een foto van je aankopen!
Welke DM in Kleve raden jullie aan? Ik zie op GoogleMaps dat er meerdere zijn.
OOOOOOOOOH! weet je toevallig tot wanneer ze nog open zijn?
Ga normaal altijd in Tüddern, maar moet ook nog een Umweltschein hebben dus kan ik het combineren.
Weet je tot wanneer? *plant ondertussen een weekend limburg in *
Kleve is verder ook niet heel bijzonder, dus mis je niks aan.
Welk filiaal? Niet de Kleikstrasse, daar was ik gisteren
Emmerichstrasse
Oh grappig, ik vind het wel leuk. Zeker in de auto, beetje door de stad heen rijden en de bossen.
@Peony kan ik straks wel even maken! Ik heb sowieso alle eiwitrepen gekocht die er lagen haha maar ook veel make up en kwasten etc etc
@Oprah @TantePollewop ik heb geen idee! Ik zat bij de kapper en toen mijn vriend me kwam halen zei hij heel nonchalant: ohja, ik was eiwitrepen gaan halen bij de dm en alles was voor de helft omdat ze gaan verbouwen of zoiets. Dus ik zei dude whut?! We draaien nu om en gaan naar de dm hahaha. Toen ik aankwam was er nog veel, maar er waren veel mensen allemaal spullen aan het inladen dus geen idee of er nu nog veel over is…
@LovelyRita het was die wat naast de Takko ligt, waar ze ook NYX verkopen!
Ik hoop nog steeds een wimperserum te vinden dat net zo goed is als die van de Kruidvat.
Heeft iemand succes gehad met een serum van de DM?
Nee ik heb er 1 geprobeerd van Alverde, die deed niks.
Wat wel een aanrader is van DM: deze wasparfum! Ruikt zooo lekker, blijft ook best goed hangen.
Ik gebruik er nu een van alverde, maar te kort om al te kunnen oordelen of het werkt. Ik zal over een maand of zo een update geven.
Ik gebruik dit:
https://www.dm.de/alverde-naturkosmetik-wimpernserum-lash-booster-p4010355900418.html
En ook dit:
https://www.dm.de/alverde-naturkosmetik-wimpernserum-overnight-coffein-serum-p4010355410375.html
Ik merk wel wat verschil, volgens mij door de laatste. Ik borstelde eerst nooit mijn wimpers voor het slapen en nu wel, dus denk dat het daarmee te maken heeft. Ook laat het volgens mij een soort laagje achter dat je als een soort hele lichte primer voor je wimpers zou kunnen zien.
Dankje! Dan ga ik die laatste ook aanschaffen als ik in Duitsland ben.
Is dit een soort wasverzachter? Of echt een ander product?
Nee geen wasverzachter, echt alleen voor de geur. Ik gebruik dit nu vaak ipv wasverzachter, behalve bij m’n handdoeken.
Ik ga vanavond eindelijk weer! Wil echt even kijken naar de Alverde producten. Heeft iemand nog goede aanraders? Mijn huid is echt een ramp op dit moment en ik zie altijd zoveel potjes en flesjes dat ik niet weet waar ik moet beginnen haha.