DM Topic

Bedankt! Ik ga hem een kans geven wanneer ik weer een keer naar de oosterburen ga haha

Ah dat is lief! Maar aangezien ik nu toch niet verder kom dan de supermarkt red ik het nog wel even zonder :slight_smile: Daarna levensvoorraad inslaan haha!

Ik heb de bekende garnier deo op voorraad, kan m naar je opsturen als je wilt?

Dat is heel lief, maar hoeft niet hoor. Heb even andere deo gehaald.

Voor de meiden, zoals ik, die de Anti Fett shampoo missen. Ik heb nu de Klei Fris en Zuiver shampoo van Andrelon uitgeprobeerd, niet precies hetzelfde en wat duurder maar voor nu een prima vervanger!

2 likes

Ik ben net geweest. Alles van creme etc wat ik normaal gebruik was op. Had geen deo meer, geen scheermesjes, niks.

Dit was de buit, €114 :sob::sob::sob: (waarvan €22 voor een vriendin)

10 likes

Yes!
Alleen vond ik het mega stom dat het zo druk binnen was, ze hadden minder mensen moeten binnenlaten.

1 like

Ik ben ook begin van de week weer gegaan en vond het ook erg druk. Vooral in de Lidl, was echt niet leuk haha.

M’n favo deo even ingeslagen. Vond het nog wel meevallen hoe druk het was.

8 likes

Leuke aankopen @isabella! Dat is ook mijn favoriete deo dankzij het forum, maar helaas al een tijdje op, dus ik hoop binnenkort ook weer een tripje over de grens te kunnen maken. Heeft iemand wel eens online besteld en in de winkel afgehaald? Het is nogal een eind rijden en ben bang dat ik een halflege winkel aantref…

1 like

Wil binnenkort ook weer “even” richting Duitsland om wat voorraad in te slaan bij DM.
Woon in het westen, dus aardig eindje rijden, en dan vind ik het wel leuk om het te combineren met
dagje Centro in Oberhausen.
Nu weet ik dat je in winkels in DE een mondkapje op moet, geen probleem, maar als je in Centro loopt moet het dan in het hele winkelcentrum, of alleen als je een winkel binnen gaat, weet iemand dat?
Wellicht dat iemand onlangs nog is geweest en het weet.

Zo heerlijk om dit soort foto’s weer te zien :heart_eyes: Heb voorlopig geen tripje naar Duitsland gepland staan, dus ik moet het met de hauls van anderen doen :sob:

2 likes

Ik weet niet hoe het daar is, maar hier in Berlijn moet je in het hele winkelcentrum je mondkapje op, ook buiten de winkels dus.

1 like

Ik ben vorig weekend in een Duits winkelcentrum geweest en daar moest je je mondkapje wel op. Stond ook aangegeven bij de ingang.

1 like

Weet iemand welke DM goed aan te rijden is vanuit Brabant? Ik dacht aan Aken, maar misschien mis ik wat

Je kunt op hun website wel goed zoeken op locatie!
https://www.dm.de/store

Er zitten er veel langs de grens zo te zien (Google geeft dit aan)

Oh wow dankje! Ik denk dat ik Aken doe, verschilt niet veel qua afstand met Kleve maar is wel een leuke stad

Nettental! Net 6 km over de grens bij Venlo en er zit ook een grote Kaufland naast. Ga daar ook altijd heen en is voor mij 45min rijden.

1 like

Dank!!!

Omg de DM waar ik altijd ga gaat verbouwen dus alles (ja, echt alles) was 50% korting. Ik heb in totaal 120€ uitgegeven wat dus eigenlijk 240€ was :star_struck:

27 likes