Morgen ga ik naar de dm. De Garnier deo staat al op mijn lijstje en de shampoo tegen vet haar. Verder nog aanraders ?
Hoe je gaat naar de DM?
Ik dacht dat de grenzen dicht waren.
Nee heb daar niks van gemerkt. Ben bij Arnhem de grens over gegaan, weet niet of het daar nog aan ligt?
Nee de Duitse grenzen zijn alleen dicht bij Oostenrijk enzo. De Nederlandse grens niet. Al doen ze wel grenscontroles en als ze twijfelen of je vertoont symptomen dan mag je niet door.
Oh en veel winkels hanteren de 1 persoon per gezin en verplicht gebruik van een winkelkarretje
OOOOH! hahaha, dan kan ik gewoon einkaufen machen in Tuddern.
Had ik dat verkeerd begrepen.
Ik ben net voor de crisis nog geweest en o.a. deze gekocht, echt een aanrader!
Mijn deo is op. Duurt eeuwen voordat ik dus weer naar Limburg kan en even de grens over kan. Dat wordt de komende weken stinken. Mijn favo shampoo is ook al bijna op.
Ja ik had die anti vet shampoo gekocht op aanraden van dit topic, kan wel janken dat ik die niet kan halen nu. Ik ga echt flink inkopen binnenkort, wil nooit meer zonder voorraad leven
Ik wil ook weer naar de DM heb douchegel van balea nodig. En wil die deo probieren.
Even serieus hoor, als je nu naar de DM wilt ben je wel een beetje koekoek. Zou het in Nederland ook niet chill vinden als Duitsers de rij ophouden, omdat zij iets van het Kruitvat willen. Je vanille kokosdouchegel loopt niet weg
Er is wel een verschil tussen âwillenâ en âgaanâ
Tuurlijk, maar als ik zo lees is de DM het nieuwe Kijkduin
Rutte zei ook dat de grens overgaan anders dan voor nood/werk niet wordt gewaardeerd nu. Ook al zijn ze niet officieel dicht.
Nee precies, ik zou zelf nu ook niet gaan. Vind dat niet echt netjes ofzo? Bedoel die regels zijn er natuurlijk niet voor niks. Mijn oom woont vlakbij de Duitse grens, ofja zijn straat is zo ongeveer de grens (daar weet ik dus ook van dat de grenzen daar wel nog open zijn) en die zei ook dat er ineens echt veeeel meer Nederlanders richting die kant rijden. Beetje alsof het vakantieseizoen is begonnen.
Al moet ik wel toegeven dat ik de DM wel mis hoor. Ga normaal 1 keer per maand/2 maanden. Heb gisteren hier bij de Kruidvat shampoo, haarverf en douchegel gekocht maar als je de DM gewend bent dan zijn die prijzen en het aanbod van bepaalde spullen hier echt absurd. Zelfde met Milka, bepaalde andere merken en frisdrank. Dat scheelt ook echt heel veel, mja het is nu even niet anders.
Ik had trouwens de vorige keer deze deo gekocht omdat velen van jullie die ook gebruiken
Maar hebben jullie niet dat wanneer je die dop eraf draait er allemaal velletjes uit vallen? Is gewoon gedroogde deo, maar het lijken net van de plastic velletjes. Ik heb een donker vloerkleed op mijn slaapkamer en die ligt iedere morgen vol met die dingetjes
Ja dat heb ik ook! Pak ook altijd een tissue (of handdoek als ik net heb gedoucht) en rol daar een keer over want onder mijn oksel rolt die anders niet.
Oh wat stom. Bij mij rolt ie dan wel gewoon goed. Het zit meer in die schroefdraad van de dop. Niet op de bal zelf. Alsof ie na gebruik nog een beetje lekt ofzo. Vind het wel irritant want de deo op zich is wel heel fijn maar dit vind ik wel echt minder. Weet niet of ik hem dan nog opnieuw zou kopen
Even over die anti-vet shampoo. Kan je daarmee echt minder vaak je haar wassen? En heeft iemand een foto van de verpakking?
Ik heb van Andrelon namelijk de âlanger frisâ shampoo gehad maar mijn haar leek daar juist sneller vet van te worden dus ik ben nu een beetje huiverig hahaha.
Ja! Bij mij is de 2e dag vaak al mehhh⊠met deze shampoo is het de 2e dag nog oke en heeeel soms kan ik zelfs een 3e dag met knot, dat kon ik nooit. Ik merk dus echt wel verschil.
Edit: heb zelf geen foto maar staat hier wel in topic, Alverde anti fett.
Oeh deze moet ik ook maar eens proberen! Moet ook echt om de dag mijn haren wassen.