Nohhh
Ze hebben het nu wel deels (online) bij het kruidvat. Wel veel duurder natuurlijk…
Ik (omgeving Almelo) ga eigenlijk altijd naar Nordhorn, want daar zit de DM bij de Kaufland ofzoiets? Iig een hele grote supermarkt, en daar tegenover zit weer een bakkerij met hemelse belegde broodjes. Het is de DM in het centrum en je kan daar 1,5 gratis parkeren dacht ik en geen milieusticker nodig.
De Marktkauf. Ja dat is ook één van mijn favoriete DM’s, lekker veel parkeergelegenheid en mooi ruim.
Woehoeee zaterdag is het zover! Ik heb al een hele verlanglijst maar ik mis nog aanraders voor nagellak. Ik heb hier in het topic niks over teruggevonden dus vandaar dat ik het even vraag. Welke nagellak is fijn & blijft lang zitten? Ik hou van neutrale kleurtjes
Dit is het lijstje van dingen waar ik voor ga kijken maar wil ook nog wat badspullen meenemen. En ik ken mezelf: het zal vast wel meer worden dan alleen deze lijst
Ik ga voor natuurlijke mascara (van normale mascara worden mn oogleden dik), anti puist spullen, haarolie en shampoo en douchegel voor de droge huid.
Die laatste shampoo is echt een van mijn favo’s! Vind wel dat je heel hard moet knijpen, alsof het gat te klein is om het er makkelijk uit te krijgen ofzo.
Nou ik dacht dat ik de enige was! Sta soms met een rood aangelopen hoofd die shampoo eruit te persen
Hahaha ik ook! Soms met 2 handen, maarja dan kun je het niet opvangen dus schiet het tegen de muur.
Ik ben groot fan van Essie nagellak! Is daar ook €2 goedkoper dan hier in Nederland. Met andere merken heb ik niet veel ervaring. Ik koop soms Essence of Catrice nagellak, als ze mooie kleuren hebben haha. Catrice heeft een lijn, more than nude. Met mooie neutrale kleuren met een glittertje, mocht je daarvan houden.
Hahaha ja écht! Soms pers ik met twee handen het op mijn been om het vervolgens in mijn haar te smeren. Het is dat het fijne shampoo is, maar anders…
Mag ik jullie echt enorm bedanken voor die deo tip!
Godskanonneeeeee die is goed.
Kun je rustig voor je hele lichaam gebruiken joh! Jaren geleden gebruikte ik Dove zelfs voor mn gezicht, lekker budgetvriendelijk, en dat ging met mijn gevoelige huid heel goed.
Ik kan zo snel de tip niet vinden, wil je ‘m met me delen?
Volgens mij is clearasil erg aggressief voor je huid en werkt het niet goed tegen puisten. Ik hoop niet dat dit een ongevraagde reactie is. Als het goed werkt voor je zou ik het zeker kopen!
Dank je! Dan ga ik daar naar kijken! Ik zie op de site gewone nagellak van Essie staan maar een ook variant met een gedraaid flesje. Welke gebruik jij?
Oh ik hoorde er ook weer goede verhalen over. Maar advies is altijd welkom hoor! Heb je andere tips voor producten voor een acne huid bij de DM?
Die van Dove gebruik ik voor alles. Ook voor m’n gezicht. Wel de micellaire
Ik gebruik de gewone, het rechte vierkante flesje haha. Die gedraaide is een ‘speciale’ long lasting nagellak waar een speciale topcoat bij hoort. Ik heb deze nog nooit gebruikt maar in theorie zou die beter moeten blijven zitten dan de gewone. Er zijn veel positieve reviews te vinden waarbij de lak zeker 10 dagen goed bleef zitten zonder te chippen, dus misschien het proberen waard?