Ja top haha. En ik was dus met m’n man (en kinderen), maar m’n man was echt van “oh gooi er maar in. Oh en dit nog mee. En dit. En oh nog pak extra luiers”. Dus uiteindelijk €300 betaald ofzo… tandenborstel voor de kleinste, freaking veel tandpasta, luiers, doekjes, crème voor de baby’s, shampoo, hij wilde nog crème. Dus ja, maar goed dat we een grote auto hebben
Ja en eind feb weer ri Oostenrijk, dus dan stoppen we ook vaak ff bij de DM. Nu alweer zin in
Lekker bezig meid
Zakjes bubbelvulkaan, tabletjes die zich vormen tot diertjes, badzout met kleurtjes. Volgens mij heet het Tinti. Die zijn heel leuk.
Dankje! Gaan morgen eens kijken!
Nu nog bedenken naar welke dm we gaan vanuit brabant ken alleen die in tonisvorst
Ik ga altijd naar Nettetal, echt 6km over de grens bij Venlo en de DM is lekker groot!
Ah top! Die is inderdaad het dichtste bij! Normaal gaan we in tonisvorst naar de real etc maar nu alleen voor dm.
Benieuwd waar we mee thuis komen!
Denk dat we geslaagd zijn
Meeste voor het eerst gekocht dus eerst proberen voor we gaan hamsteren haha. Ook de dametjes zijn goed geslaagd!
Edit: was 48,- kwijt
Ik baal nu dat ik deze week geweest ben en dat eenhoorn badschuim heb gemist, ziet er fantastisch uit.
Ik heb die deodorant ook, vind het heel fijn dat ik niet meer stink, maar hij is nat als ik m aanbreng en dat vind ik zO’n vies gevoel.
Mijn eerste keer in de DM, heb gelijk vrij veel gekocht om allemaal uit te proberen. Veel gehad aan alle tips in dit topic waarvoor dank!!
Blijf het enthousiasme zo leuk vinden in dit topic!
DM ligt hier zowat om de hoek, dus het “speciale” is er al super lang af voor mij haha.
Same! Eventjes naar Tüddern is net zo normaal als even naar de Albert Heijn of Kruidvat etc, en even ver rijden.
Nu ik in BE studeer geef ik mijn bestelling altijd even door aan mam, en staat het klaar als ik thuis ben. <3
Wat is de leukste DM in de buurt van Enschede?
Wij gaan altijd naar die in Gronau. Dan zou ik gaan voor die aan de koningstrasse. Die is het nieuwst/grootst.
Gronau inderdaad! Ik vind zowel die aan de Königstraße als Ochtruper Straße fijn! Maar zoals @Clarity is die eerste inderdaad nieuwer en daar zit ook nog een Lidl en Aldi naast, dus daar ga ik vaker heen. Is ook iets dichterbij vanaf Enschede dan die andere voor m’n gevoel.
En kan je daar makkelijk parkeren en heb je zo’n milieusticker nodig?
Op de konigsstrasse heel makkelijk, zit aan een grote parkeerplaats en nee geen mileusticker nodig! Ben er gister geweest
Bij beide is een grote parkeerplaats en heb je geen sticker nodig!
Volgens mij gaan de producten van maui uit het assortiment van de dm… zag vorige keer al minder geuren en nu zie ik dat ze geuren die er nog zijn voor de helft van de prijs zijn. Zou echt balen als dat helemaal uit het assortiment gaat
Ik zie online nog maar 1 Maui product staan, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben…