Ik ben ook in Keulen bij de DM geweest net. Samen met man 100 euro uitgegeven. Veel dingen om te proberen, want normaal kocht ik altijd alleen een paar mascara ofzo
Ik woon aan de grens van België en Nederland maar ik zie amper verschil tussen Kruidvat hier en in Nederland? Inderdaad wel iets goedkoper maar dat is ook zo voor de gewone boodschappen.
Ik ga morgen weer! Sla ook inderdaad altijd de Garnier deo in. Heb de vorige keer van Balea meegenomen en die zijn lang zo fijn niet. Ik ruik mezelf dan na een paar uur.
Ik wil de anti vet shampoo nu eens meenemen!
Inmiddels worden ook wat dingen die eerst in België gelanceerd werden ook in Nederland verkocht, maar er zijn nog altijd wat merken en producten die wel bij de één, maar niet bij de ander verkocht worden.
Nou ik heb de deo op en ga nu een hele dag shoppen in Düsseldorf dus vanavond maar even ruiken haha.
Ik wil die anti vet shampoo ook wel proberen maar is dat wel slim met een droge hoofdhuid? Zou deze heel erg uitdrogen?
Ik zou dan eerder voor deze gaan:
Het lijkt me dat een anti-vet je hoofdhuid nog verder uitdroogd
Thanx ik ga zo heen! Neem ik die mee
Iemand nog tips voor dagcreme? Ik ga morgen en moet echt iets tegen droge huid, heb nu half eczeem op m’n kin
Ik vind deze heel fijn, vooral omdat je het over eczeem hebt:
Maar deze is ook een aanrader als je een droge huid hebt:
Ik ben voor de winter fan van deze. Normaal veel last van droge huid en schilfers maar nu niet (gebruik ook een andere cleanser dus misschien is dat het.).
Oh en misschien weet iemand dit, we gaan naar Düsseldorf, waar onderweg is de chillste DM?
Weet je zeker dat er wel wat open is morgen?
Meestal doen de Duitsers nog wel echt aan feest- en zondagen
Vanuit waar kom je? Ik vind de DM in Nettetal heel fijn, is echt naast Venlo.
Oh geen idee eigenlijk! Maar we zijn 1-3 januari in Duitsland!
Delft, dus we komen langs Venlo!
Is morgen niet alles dicht in Duitsland?
Dat weet ik wel zeker!
Ja wel, heb t al opgezocht. Maar we zijn er tm 3 januari, dus dan gaan we de 2e of 3e wel!
Goedemiddag! Zijn er nog must have tips voor kleine kids? 4 en 6 dus geen luiers oid meer. Maar douche spul/shampoo etc? Heb al veel leuke bad dingetjes gevonden maar misschien mis ik iets