Jaa alverde! Deze koningin van vet haar is zielsgelukkig ermee. Waar normaal mij haar einde dag al vet is, kan ik nu met gemaakt een tweede dag en soms zelfs een derde dag (met wat meer droogshampoo en een knotje)
Ik lees net reviews en het recept van de haarmousse en van de handzeep med is negatief veranderd. Helaas, maar ben benieuwd.
Haha ik bedenk me nu ineens dat ik het echt heel grappig zou vinden als Duitse meiden helemaal hyped zouden zijn over de kruidvat en op fora hun aankopen zouden showen.
Een Vlaamse vriendin is echt gek op de Nederlandse Kruidvat! Heeft een veel groter assortiment en is ook goedkoper. In de Etos kijkt ze ook altijd haar ogen uit, maar ik ben waarschijnlijk 10x zo erg in de DM haha
2 Duitse kennissen van mij vinden met name de Etos heel leuk, maar vinden de prijzen verschrikkelijk. Kan ik me goed voorstellen als je de prijzen van Rossmann en DM gewend bent.
Ik ga binnenkort weer! Zijn er nog leuke limited edition aanraders?
karamel en bessen doucheschuim! Ruikt zo lekker
Ik heb de Balea adventskalender en hierin zat een Q10 nachtcrème die echt heel fijn is! Ik word iedere ochtend wakker met een zachte huid! En volgens de site kost hij slechts €1,95!
Die was altijd mijn favo van die hele kalender. Binnenkort maar de pot inslaan
Die balea vanille en cocos is zo lekker!
Ja ga die ook inslaan!
In Leer hadden ze geen adventskalenders meer liggen:(
Ohh heb je het haarmasker al gebruikt? Ben benieuwd of deze net zo goed werkt als de bananen variant, want vind die heel fijn maar kan niet zo goed tegen die overweldigende bananengeur.
Oh top! Ik heb nooit andere versies gezien volgens mij, ga het de volgende keer even checken.
Ik ben onderweg naar Keulen en Düsseldorf en blijf 6 dagen en we zijn met de auto dus de Dm is aan de beurt vandaag! Ga eindelijk die deo proberen die hier vaak wordt genoemd. Heb nog nooit iets betere gevonden dan de rollers van Dove dus ik ben erg benieuwd!