Ben benieuwd naar die hyaluron dingen! Probeer je ze voor het eerst?
Het ziet er trouwens echt uit alsof je er goed voorbereid heen bent gegaan, ik word altijd zo overdonderd door het aanbod dat ik maar random wat dingen pak
Ja, die heb ik nu voor het eerst meegenomen om te proberen! Die ampullen he? Ik zal het hier laten weten als ik ze gebruikt heb. Zie nu trouwens dat die hyaluron bolletjes van Schaebens er twee keer op staan, maar die heb ik alleen bij Rossmann gekocht. En ik moet toegeven dat ik er inderdaad met een lijstje naartoe gegaan ben en vooraf heel wat reviews heb gelezen wat mij hopelijk heeft behoed voor miskopen (maar als ik eenmaal in de winkel sta laat ik me ook nog wel eens laat leiden door iets waarvan ik niet weet wat het is of doet, maar ik wel nodig heb in mijn leven), als ik dat niet zou doen zou ik waarschijnlijk drie keer zoveel hebben meegenomen haha
Ja! Ze hebben daar meestal een apart schap voor. Of iig in ‘mijn dm’
Niet alles is vegan!
Als je goed leest zeg ik dat ook niet
Mijn DM shoplog haha! De buttermilk & lemon geur is echt zooo lekker, kan niet wachten om te gaan douchen! Alleen de thee vind ik echt zo vies, heb het na een slok weggegooid en dat doe ik niet zo snel
Die anti vet shampoo is echt fantastisch?! Ik zit nu op dag drie en het ziet er gewoon nog ok uit! Wel met droog shampoo; maar normaal was halverwege dag 2 al drama. Zo fijn!
OKÉ WOENSDAG FF HALEN!
ik ben helemaal enthousiast over de Balea Med lijn
Geen gekke uitslag meer gehad!
Woon jij dan zo dicht bij mij in de buurt? Ik ga altijd in Tüddern haha.
Ahaaa! Leuk
België ben ik ook zo haha, alleen ff de brug over.
Heeft iemand wel eens een pakket bij DM online besteld en in de winkel laten bezorgen om het later op te halen? Of kan dit alleen als je een Duits adres hebt?
Heeft iemand de app al gebruikt om korting mee te krijgen? Werkt het hetzelfde als bij de lidl en ah, dat je zelf de qr code kunt scannen?
Ik ga zaterdag naar de DM in Bocholt. Zin in
Yes ik heb hem gebruikt. Je activeert de coupon die je wilt gebruiken en scant dan idd zelf die qr code, zoals bij de AH. Tenminste, bij mijn DM hebben ze zo’n schermpje waar je die qr code zelf scant.
Een beetje offtopic, maar misschien is dit wel de beste plek om het te vragen: wanneer begint de uitverkoop in Duitsland? Ik las online pas eind januari, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen?
Ik heb ze allebei liggen, maar nog geen tijd voor gehad. Hoop dat het net zo goed werkt als bij jou, want grijs/lila is zo moeilijk te onderhouden! Vandaar dat ik na 2 weken alweer met een Slim Shady kleur rondloop…
Morgen weer een tripje naar de DM!
Heb al wat dingen op mijn lijstje staan:
- garnier deo
- anti vet shampoo (die is toch van alverde?)
- banana haar masker
Iemand nog andere tips? Heb het topic alweer een deel doorgespit maar tips zijn altijd welkom
Ik zou kijken naar adventkalenders die nu afgeprijsd zijn, ik had er afgelopen zaterdag eentje voor 13€ (was €30).
Goeie tip!