DM Topic

Nog aanraders voor makeup remover? Dan heb ik mijn boodschappen lijstje compleet haha!

afbeelding
Deze vind ik echt kut, prikt heel erg in je ogen.

afbeelding
Deze is echt top! Heel mild maar reinigt wel goed.

1 like

ik vind het echt zo kut dat ik echt een jaar met een fles douchegel doe… en ben er totaal niet zuinig mee ofzo. Pak elke keer gewoon een drupje en doe daar mezelf mee wassen. Als ik soms foto’s zie van 8 flessen douchegel denk ik HUH. voor mij is het echt een feestje als ik een nieuwe mag kiezen 1 keer per jaar.
Shampoo ook half jaar, conditioner half jaar… Deo’s gaan wel wat sneller, ongeveer 2 maanden denk ik?
Heb het hier al eerder gepost maar voel me echt raar hahaha

Jaa dat zou ik ook wel willen maar dan hebben ze helemaal een eeuwig leven vrees ik!!

ik heb deze en vind die echt fijn!
Hij was alleen bijna op IN AUGUSTUS, toen heb ik een nieuwe gekocht van Dove.
Maar ondertussen gebruik ik nog steeds DUSCHHH OÖLLL en wil nu wel wat anders!
In dec ga k weer naar de DM maar kan maar beter niet weer eentje kopen :expressionless:

Misschien juist omdat je een drupje doet… ik pak een flinke klodder als ik douchegel gebruik (maar dat doe ik bijna nooit).

misschien moeten we maar aan de mini’s!

1 like

Ik gebruik momenteel een oliereiniger maar vind het zo’n gedoe… Ik gebruik niet heel veel makeup, dus dit zal wel voldoen denk ik. Voor mn ogen gebruik ik sowieso een aparte reiniger. Dank je, zaterdag eens kijlken of ik hm kan vinden!

Flink geshopt vandaag, maar ben vergeten een foto te maken en alles zit al in verhuisdozen😭

De kalender en de anti vet shampoo’s, waar ik voor ging, heb ik in ieder geval. Alleen dus de verkeerde micelair water gekocht. Ik had de foto van @Spaarlamp in m’n hoofd maar die moest het juist niet zijn haha!

Ik heb een tip! DM heeft namelijk een nieuwe app uitgebracht, die ook gewoon in de Nederlandse AppStore (playstore vast ook) te downloaden is. Dan kun je een account maken en krijg je kortingscoupons, bijvoorbeeld 15% korting op make-up, 15% korting op parfum of €0,50 korting op Ajax wc reiniger en nog genoeg andere coupons.

11 likes

Ik ga morgen weer om flink in te slaan. :dancingbanana:

Heb je daar geen klantenpas voor nodig? M’n Duits is nicht gut. :stuck_out_tongue:

Ik denk dat dit hun ‘nieuwe’ versie van een klantenkaart is. Ik kon gewoon m’n naam, achternaam en e-mail invullen voor een account, gelukkig geen adres zoals bij payback punten wel moet.

Ohhh top! Ik zie nu dat je een QR code krijgt bij de coupons. Goeie tip!

1 like

Welke app is dit precies? Ik zie de mein dm en de dm gluckskind, maar heb geen apple. Misschien ligt 't daaraan

Mein DM is het. Die gluckskind app is gericht op zwangeren en baby’s.

1 like

Heeft DM ook een beetje een behoorlijk aanbond qua veganistische lichaamsverzorging? Ik maak volgende week m’n jaarlijkse uitstapje naar Münster.

1 like

Sowieso meer dan in Nederland! Balea en Alverde (natuurcosmeticamerk) hebben over het algemeen veel vegan producten, maar dat zijn ze vast niet allemaal. Het staat meestal ook duidelijk aangegeven op de verpakking dus dat is top.

1 like

Ik ga maandag weer en kan echt niet wachten haha

Je kan online filters aanzetten bij producten, wss ook een vegan filter :slight_smile:

1 like

Mijn buit van gisteren! Flink losgegaan, maar heel goed geslaagd. Wat nieuwe producten gekocht om te proberen en verder wat favorieten ingeslagen, waaronder de tabletten en de urea cremes. Weet niet meer wie het hier noemde, maar dank voor deze aanraders! Vooral de cremes met urea zijn echt een redding voor mijn problematische huid. Helaas geen fancy geurende douchegels voor mij dus, maar vooral veel ‘med’, vind dat zo jammer.

Heb trouwens geen kinderen, maar ben zelf benieuwd naar de badparels haha. Daarna ben ik ook nog naar de Rossmann (andere drogist) geweest en daar heb ik dit gekocht (maar als het off-topic is zal ik het weghalen):

De bekende deo heb ik vandaag geprobeerd en dat was alvast een succesvol nieuw probeersel, dus ook bedankt voor deze tip! Ben echt fan van de DM en vind het altijd fijn om hier ervaringen te lezen, omdat ik soms echt overweldigd ben door het aanbod.

15 likes