DM Topic

Ik had geen research gedaan van tevoren dus hopelijk heb ik goede aankopen gedaan?

2 likes

Hè hoe werkt die stick precies?

1 like

Die zak met zeep, is dat een navulverpakking of doe je dat in je eigen zeeppomp?

1 like

Ik denk navulling want er is ook een flacon variant van

Ah yes dan ga ik de zeeppomp kopen denk ik!

Heeft DM fijne reinigers voor een vette, acnégevoelige huid?

Slechte foto maar deze middelste tube is van een lijn voor de acnéhuid!

1 like

@Scottie

Deze lijn!

1 like

Die heb ik ooit geprobeerd (was ik al helemaal vergeten :roll_eyes:) maar ik vind de scrubdeeltjes die er in zitten niet fijn, daarvoor is m’n huid te gevoelig.

1 like

Maar er is vanalles van die lijn, ook zonder scrub! Ik gebruik de dagcrème en de facewash al heel lang maar is nu op, ik ga 7 december weer!

1 like

Misschien ga ik deze dan maar eens proberen, al zit daar wel alcohol in…

Ik heb hier op het forum gelezen dat als het maar een kleine hoeveelheid is dat niet uitmaakt, omdat het dan al vervlogen is voordat je het op je gezicht smeert…
Maar ik weet niet wat daar van waar is. Voor mij werkt ie wel heel goed!

1 like

Volgensmij scheelt het ook omdat je het het weer er afwast. Met serums/crèmes schijnt het minder goed te zijn. Bedankt voor de tip :slight_smile:

Gebruik je verder nog exfolianten?

Ik ga volgende week weer na jaaaaren. Ik moet echt die kalender hebben. Verder deo, liters douchegel en heeel veel droogshampoo.

Die anti vet shampoo is hier ook wel eens aangeraden toch?

1 like

Ja in de post van @Batalash hier een stukje boven!

1 like

Top thanks! :raised_hands:t3:

Is het om make-up te verwijderen, of meer een facewash?

Vind ik een heel fijne lijn!

Jaa ik heb ook best een onzuivere huid die in de winter droog is en dan gebruik ik het sheetmasker van deze lijn en dan knapt mn huid helemaal op, ook na lange vliegreizen etc